dit geloof je toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur76, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    zit ik vanaf september te wachten op me me ongesteldheid,
    en moest bijna 2 maanden wachten voordat er plek was bij de fertilitykliniek, heb ik woensdag na lang wachten eindelijk de afspraak nee, wat gebeurd er word ik volgens mij ongesteld.

en nu? moet ik nu me afspraak afzeggen? weet niet of ik een inwendig onderzoek krijg, en doet ie dat dan wel als ik ongesteld ben?
    wil niet weer 2 maanden wachten. jeeetje man, wat zooi.

het is de eerste afspraak bij de kliniek, doorverwezen door de gyn, dus weet neit wat ze precies gaan doen, maar uitgerekend dat ik afspraak heb word ik het waarom ? waarom zit het me altijd tegen?
    ik haat dit joh.

grtjes
    Fleur

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gewoon gaan. Misschien kan hij er toch iets mee.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik zou gewoon gaan hoor, want of je nu wel of niet ongesteld wordt nu, het is toch een veel ste lange cyclus.
    Laat je maar onderzoeken, dan weet je tenminste of er niet meer aan de hand is!
    succes!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Aan je onderschrift te zien heb je PCO. Dus ik zou sowieso gaan, kunnen er stappen ondernomen worden. Succes!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Gewoon gaan. Ik kreeg zelfs een inwendig onderzoek terwijl ik ongesteld was.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik kreeg ook net zoals Wup gewoon onderzoeken, echo's bloedprikken tijdens mijn menstruatie. Vaak kunnen ze door je mensturatie zelfs nog beter kijken.

7. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie reacties.

het is nog niet echt doorgezet, dus hopelijk blijft het daarbij, lijkt me zo'n vies idee, dat als je zwaar ongesteld ben dat je inwendig onderzoek krijgt.
    maar goed, mocht het wel zo zijn, probeer ik het maar over me heen te laten komen.

dus ik ga gewoon.

grtjes Fleur

8. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    hallo naamgenoot,
    gewoon gaan hoor en geef gewoon aan dat je ongi bent en waarschijnlijk stellen ze dat dan gewoon uit maar je bent toch immers ook bij de gyn onder behandeling ?
    Sterkte

Deel Deze Pagina