Bij ons is het na de 6e ronde nog steeds niet gelukt om zwanger te worden..Misschien kunnen alle zwangere hier hun evt. tips melden? alvast bedankt en wie weet hebben we er wat aan!
De een zegt dat het niet werkt de ander wel maar.. Na de daad een kussen onder je kont en een kwartier/half uurtje blijven liggen Succes!
Bedankt voor je tip..ik had zelfs ook al een x gehoord dat je nadat je mannetje in je is klaargekomen dat je daarna zelf moet klaarkomen zodat het sperma dieper in je kan komen?
Ja, volgens mij zijn dit ook gewoon allemaal dingen.. maar ik denk dat het vooral helpt als je samen geniet en ontspant en dat het geen obsessie word.... maar tja, das best lastig merk ik nu al en ben nog maar net begonnen
Ik ben zelf ook nog maar pas gestopt met de pil en zit nu al iedere dag op deze site te kijken. Volgens andere moet je er niet zo mee bezig zijn,maar dat is toch moeilijk. Wat jullie? Groetjes
vanaf 2 weken voordat ik met de pil stopte (mei 08) tot en met nu vind je me hier bijna elke dag errug he
Het is vind ik ook wel leuk om er wel bewust mee bezig te zijn, zolang het geen obsessie is. Maar ja .. vlak voor de ongi dagen ben ik vast niet zo relaxed als nu..
Ja, dat lijkt me ook wel erg spannend, de tijd voordat je ongi moet worden. En vooral de eerste paar keren, omdat je niet eens weet of je cyclus wel 'normaal' loopt....
Het scheelt echt om er gewoon zo min mogelijk mee bezig te zijn. Twee jaar geleden was ik er ook zo mee bezig dat het niet lukte. Na een hele lang pauze was ik na twee keer onveilig vrijen zo zwanger als wat. En als de vrouw na de man klaarkomt trekt de baarmoeder mond en trek dan het sperma naar binnen. Maak jullie niet te druk het komt allemaal goed.
het functioneerd een beetje als een stofzuiger en heeft het mannetje geen tijd tja middeltjes genoeg sorry voor mijn woordgebruik maar zo doe ik het meestal als mijn man een keer weg moet meteen erna of zo blijf ik voor de zekerheid nog een tijdje onopgemerkt op de slaapkamer
Wij hebben 2 maanden gesmept en ik heb ook 2 maanden ovu testen gebruikt (tijdens het smeppen) Nu doe ik alleen nog tempen en klussen we wanneer we zin hebben (natuurlijk zorgen we wel dat we het ook in de vruchtbare dagen doen) En nu maar weer hopen dat het deze keer wel raak is
Het is echt een loterij.. maar wellicht hier wat tips om de loterij een handje te helpen. - Genoeg klussen. Dus niet alleen op ovu dag, maar gewoon lekker de hele maand door, zo mis je je ei niet, want tempen/ovutesten zijn vast heel betrouwbaar, maar toch weet je het maar nooit met een vrouwenlichaam. - Kussen onder je kont of beentjes in de lucht na het klussen - Zoals hierboven vermeld: Nadat je man is klaargekomen zelf klaarkomen. Maar nogmaals, dit biedt 0,0 garantie, het is één grote loterij. Ik las op de site ergens dat iemand zei: het is 10% gericht klussen en 90% geluk hebben en zo is het! Heel veel succes en geluk toegewenst allemaal!
Heb al vaker gelezen 15-20% kans p/mnd om zwanger te worden en dat het maar bij 1% van de stellen onvruchtbaar is.En dat(gezond) sperma wel tot 5 dgn kan leven in je..Maar waarom lukt hetnou niet? Ik heb een goede cyclus..Toch hoop ik zo dat ik binnen nu en 3 mnd zwanger ben ,want het lijkt me echt vreselijk om naar de dokter te gaan..Ik hoop zo dat onze baby in onze liefde wordt gemaakt zonder alle poespas..
Dat hopen alle meiden hier! Ik hoop ook voor je dat het snel lukt. Maar een lichaam zit nou eenmaal raar in elkaar. Het hangt van zoveel meer dingen af dan alleen gemeenschap op de juiste dag... Zelf heb ik er een jaar over gedaan om zwanger te raken. En dat is nog een hele normale tijd. Pas NA een jaar heb je een echte reden om te laten uitzoeken of er misschien iets aan de hand is. De meeste huisartsen zullen je ook niet doorsturen voor die tijd. Heel veel succes!