ik heb vandaag de angelsound gekocht. best duur was in de aanbieding voor 75 euro bij de kijkshop.. maar kun je met 10 weken ook het hartje horen? staat vanaf 12 weken maar wil het zo graag horen omdat ik nu weer onzeker ben
Vanaf 12 weken is het wat makkelijker om het hartje te vinden, maar zelfs dan moet je vaak nog goed zoeken hoor naar een hartslag en kan erg verontrustend zijn soms als je hem niet kan vinden. Dus zou echt wachten tot zeker 12 weken. ps 75 euro is niet echt een aanbieding hoor. Ik heb er 1 gekocht voor 49,50 en dat vond ik al veel geld voor zo'n ding.
ik heb hem vandaag voor het eerst gehoord..... (en ik weet t, is belachelijk vroeg) MAAR mijn baarmoeder ligt ook heel hoog... Vorige week dinsdag bij vk, al 2 vingers boven schaambeen..... Tja derde zwangerschap he??!! twijfelde even of het niet mn eigen hartslag was, maar het ging zo snel.. en het "bekende geluidje".... heb net vriendlief laten luisteren en die zegt het ook...
durf het bijna niet te zeggen... maar met de link 'babyhartje horen' hier aan de linkerkant... 29,50 inclusief gel...
Heb ik hem ook besteld.... gistermiddag... en vanmiddag al bezorgd... Echt super netjes.... kreeg ook zo'n link van TNT, dat ik precies het pakketje kon volgen enzo.... 35 euro inclusief bezorging....
ja die link zag ik net pas ach ja niks aan te doen,, verkoop hem over paar maandjes wel weer voor leuk prijsje met 8 weken? dan kan dat toch nog niet te horen zijn? tis ook mijn 3e zwangerschap4e eigenlijk.
Google maar eens.... ik ben echt niet de enige.... Volgens mij heeft het niet zozeer met het aantal weken te maken, maar hoever je baarmoeder ligt.... en wij hebben het voordeel dat we al een paar keer uitgelubberd zijn geweest... ennuhh als het al je 3/4 zwangerschap is, zou ik het zeker al proberen...!!!! Tenminste als je niet iemand bent die gelijk in de stress raakt.... ik wil je trouwens niet de put in praten, maar heb ook negatieve reacties gelezen over een kijkshop angelsound, maar wellicht bevalt hij jou wel.....
Is dat wel de Angelsound waarbij je dopplergel moet gebruiken ? Want die je zonder gel kan gebruiken werkt pas heeeeel laat
ja die goedkopere had ik gehaald bij kijkshop en die was echt tien keer niks, veel ruis ook.. maar deze lijkt me wel goed. weinig ruis maar ik hoor het hartje niet en wil het zo graag zeker omdat ik onzeker ben
Heb je wel een volle blaas....? ik vond hem met volle blaas sneller als zonder volle blaas.... ennuhhh helemaal onderin zoeken he.... en wat voor koptelefoon gebruik je...? ik had de oordopjes van de mp3 speler erop gezet.... Ja.... had me al ingelezen..... en moest ook ff zoeken hoor... dus geduld....
ik laat mn blaas nu vollopen maar zie wel een hartslag van rond de 160 en dat kan ik niet zijnik heb de hoofdtelefoon in gebruik die erbij hoort, maar zal de oordopjes van de telefoon is proberen straks
Ik hoorde het hartje met de angelsound pas goed met 14 weken.. daarvoor hoorde ik het maar heeeeeeel af en toe.. maar meestal kon ik het niet eens vinden, maar alleen mijn eigen hart. Dus niet in de stress schieten, de ene hoort hem nou eenmaal sneller als de ander.