Ik voel sinds 2 weken ook plopjes in mn buik, als een soort luchtbelletjes, een heel bijzonder gevoel..... Mijn lieve kleintje..... ( zucht )
de eerste voelde ik met 16 weken en deze met 15 weken. ben ik overigens heel blij mee aangezien mijn placenta deze keer voor ligt.
ik voelde het voor het eerst met ruim 17 weken. bij mij waren het gelijk plopjes. het voelde een beetje alof er een luchtbel knapte binnenin je buik. sinds die dag heb ik het elke dag duidelijk gevoelt hoop dat je het ook snel mag voelen meis, maar hou er rekening mee dat het ook nog wel even kan duren want je placenta kan ook aan de voorkant liggen. Liefs Marije
ik voelde het zelf in de 15e week. ik wist niet precies wat het was. Een soort gevlinder, net of kriebelde iets aan de binnenkant van mijn buik. met 17w 5 d kon mijn vriend het aan de buitenkant ook voelen. op zich dus al heel snel.
Ne, is nog mijn eerste kindje k denk toch dat het me darmen zijn maar net voelde ik het weer en het ging nu van de ene kant naar de andere kant.. dus het bewoog ook leek het wel heel raar.. maar goed ik weet het niet..
hee aslanck Ik herken dat gevoel ook heel erg, weet ook niet zeker of het nu het kindje is of niet. Met 15 weken voelde ik voor het eerst een gedraai in mijn onderbuik, en nu voel ik dat elke dag. groetjes sjolie
Bij mijn dochter voelde ik haar met 14 weken al. En deze sinds vandaag! Zo herkenbaar met wat ik voelde bij mijn dochter! Super!
De eerste voelde ik met 15 weken en deze al met 12 weken ,terwij ik altijd anderen voor gek veklaarde... het kan dus wel
Mijn vk heeft het net bevestigd. Ze was bij me en ik vertelde wat ik voel en dat ik bij mijn dochter haar al met 14 weken voelde (legde uit wat ik voelde) en zij zei dat ik dan idd de baby nu al voel!