Ik ben morgen uitgeteld van ons 1e kindje en hij/zij is steeds superdruk. Dit doet enorm pijn in mijn buik en aan mijn ribben. Heb t gevoel dat hij/zij de hele dag wakker is en loopt te draaien/schoppen. Dit geeft echt stekende pijn in mijn onderbuik. Tijdens elke controle ligt t ook weer ergens anders met de rug. Kan dit alles kwaad? Ik lees namelijk overal dat het kindje tegen het einde vaak rustiger wordt doordat de ruimte kleiner wordt, maar ik vind onze kleine echt nog behoorlijk druk. Heb er echt buikpijn van. Voel me verder ook al niet echt lekker (verkouden/misselijk/zere spieren) dus echt prettig is het niet. Maak me er ook wat zorgen om of dit geen kwaad kan. Ben zo bang dat ons kindje een afwijking oid heeft, omdat niemand die ik spreek deze pijn herkent. Daarbij heb ik hiervoor een bbz gehad waardoor ik nogal onzeker ben geworden..
Hoi, nee hoor, maak je je daar echt maar niet druk om. Kindjes die het god naar de zin hebben bewegen juist, dus dat is alleen mar een goed teken. Wel vervelend dat het beweggt op plaatsen waar het jou net even zeer doet, maar dat hoort er helaas bij...! Wanneer een kindje niet of veel minder beweegt, is het een reden de vk of gyn te bellen. Dus nog even volhouden, zeker als je net even niet lekker bent (en dan kun je pijnlijke dingen ook nog eens minder goed hebben...). Groetjes Brigitte