Hier was het direct door naar ICSI. Manlief had 300.000 zaadcellen / ml waarvan 65 % slecht beweeglijk. Dus dat is gewoon zo goed als niets. Succes bij mw. Geluk!
Hoi, Zitten hier vrouwen die al IVF hebben gehad en waar het mis is gegaan. Ik ben ongi geworden na mijn eerste poging. Ik heb nooit veel last van mijn ongi maar deze is vreselijk!! is dat normaal? Veel gemene krampen ook steken af en toe, veel bloed(loop leeg, sorry voor details) eierstokken doen ook pijn lijkt het, pijn in onderrug. En dit duurt nu al twee dagen. dacht dat het nu wel zou afnemen... herkent iemand dit??
Hier een mislukte ICSI poging gehad. Pijn in eierstokken kan nog komen van de punctie. De heftige bloeding weet ik zo niet, misschien door de hormonen die je gebruikt hebt voor IVF waardoor het baarmoederslijmvlies extra dik is gemaakt. Als je het niet vertrouwt even langs de huisarts of even bellen met gyn. Groeten Jille
Hey Manon, Mijn ongi na een mislukte poging was ook altijd heel heftig, door dat wekenlange mooi opgebouwde bms...erg vervelend, want je krijgt al een klap en dan ook nog dit bah... heel veel sterkte!
Ik ben gisteren dus naar de nieuwe gyn geweest. Zij was echt heel aardig, wat een verschil met die botterik van daarvoor! Zij heeft me tenminste onderzocht en er komen nog allerlei onderzoeken aan, ook een 2e semenonderzoek voor mijn man, dus nu is het weer afwachten wat daar uit gaat komen. Ik voel me nu in ieder geval serieus genomen en dat is al heel wat.