mijn dochter voor het eerst ziek (19 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mandy1, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind het zo zielig mijn oppie is voor het eerst ziek, ze is wel eens verkouden geweest maar nooit echt ziek geweest. ze is de hele dag al heel stil en moe en vanmiddag spuugde ze zich helemaal onder. ik heb haar een uur geleden op bed gelegt en haar getempt ze heeft koorts 38,7 ik heb haar een zetpil gegeven meer kan ik niet doen toch? ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. wat is zo'n ukkie zielig dan he?!

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ach gossie. Zielig is dat he. Mijn dochter is tot op heden ook nooit echt ziek geweest alleen verkouden en af toe verhoging door tandjes.

Zetpil is goed hopelijk zal ze goed slapen nu. En extra kroelen en water geven mocht ze morgen nog niet lekker zijn.

Beterschap!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dank je! ze drinkt gelukkig goed alleen eten wou ze niet echt. ze ligt gelukkig lekker rustig te slapen, ik ga zo nog even bij haar kijken.

4. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    Beterschap voor je dochter, ik hoop dat ze snel opknapt.
    het is echt niet leuk om je kleintje zo ziek te zien.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het is ook echt sneu als ze ziek zijn! Beterschap en hopelijk is ze snel weer de oude!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt, het gaat al een stuk beter. vanmorgen had ze geen koorst meer maar je ziet wel dat ze nog niet lekker is.

Deel Deze Pagina