Beetje late reactie.. maar wilde toch nog even antwoorden Op vakantie ga je toch iedere 2-2,5 uur de auto uit om de benen te strekken/pauze te houden, dus dan hoeven ze niet perse in die tussentijd wat te eten lijkt me (nou hebben wij veelvraten, die het liefst ieder uur iets eten, maar onderweg naar/van vakantie houden ze het prima vol). Ik heb de jongste aardig wat keertjes in de maxi cosi een soepstengel gegeven als ik de oudste ophaalde van de psz (2 min. rijden). En de oudste kreeg vanaf dat ie naar de psz mocht (2 jaar) weleens een broodje te eten in de auto. Geloof niet dat hij voor die tijd wat te eten in de auto heeft gehad.
precies om jouw angst gebeurt dat hier ook niet. Eten doe je op een stoel aan tafel niet in een auto. Wij zijn deze vakantie onderweg gewoon vaak gestopt om wat te eten en wat lekkers te nemen tussendoor. Zelf eten we ook niet in de auto. Als ik ergens een hekel aan heb is het kruimels zuigen tussen alle kiertjes van de auto. En vind het zonde van mijn nieuwe auto als er allemaal vlekken inkomen.