Drukkende pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Debby70, 31 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hallo,

    Ik had een klein vraagje,ik had al een beetje rondgeneusd of ik wat wijzer werd..maar nee.
    Ik heb sinds gister een heel drukkend vervelend gevoel een beetje links boven mijn schaambeen,het word niet minder en niet meer.
    Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

    Alvast bedankt liefs Debby
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Debby,

    Het enige wat ik kan bedenken is spierpijn of mogelijk een blaasontsteking.

    Spierpijn, misschien heb je een verkeerde beweging gedaan met sporten en heb je daardoor last van je schaambeen. Kijk even of gedurende de dagen wat minder wordt en gebruik eventueel een warme kruik.

    Blaasontsteking. Heb je ook last van pijn bij het plassen? Kleine beetjes plassen? Niet goed uitplassen? Koortsig of niet lekker? Breng dan even urine naar de huisarts om het te laten nakijken.

    Een link met zwanger zijn, kan ik aan de hand hiervan niet vastleggen. Mochten de klachten toenemen overleg dan even met de huisarts.

    Succes, en hopelijk is de test positief,
    groetjes,
    Japke
     
  3. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Japke,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik sport op het moment helemaal niet meer,en met plassen ook geen last,ik plas altijd heel erg veel en vaak 16x per dag is niks,daar heb ik ook onderzoeken voor gehad,ze konden alleen zeggen je spoeld lekker door!! hahahah.
    Het is nu gelukkig weer weg,maar ik gok er maar op dat het door de menstruatie komt

    liefs Debby
     

Deel Deze Pagina