Wie weet waar ik iets grotere (liefst zachte) lepeltjes kan kopen? Ik heb nu die standaard van verschillende winkels, maar vind ze te klein worden nu Damien steeds grotere stukjes krijgt te eten. We hebben wel een metalen lepeltje, maar daar bijt hij zo hard op bij elke hap.
Zijn die vorkjes ook goed geschikt al?? Of zijn die aan de scherpe kant?? geloof het niet toch? Wil haar af en toe zelf ook een vorkje in haar hand geven..
Die vorkjes zijn ook geschikt, ze zitten in zo'n zakje met lepels messen en vorken voor volgens mij 1 euro ofzo
Bij kruidvat heb ik tijdje terug een lepel en vorkje van plastic gekocht. Die zijn qua lengte kleiner als die lepeltjes die jij denk ik bedoelt, maar dat gedeelte waar het eten op gaat is weer groter. Is een soort van peuterbestekje zeg maar. Vind dat hier ideaal als we iets van macaroni of spaghetti eten.
Top... Ik ga ook richting ikea... Wil ook nog een peuterbestekje... maar die vorkjes lijken me dan idd ideaal om haar een beetje mee aan te laten prutsen en dan voer ik wel verder haha
Goh ik dacht dat we zo rond een jaar al over konden gaan naar de metalen. Wanneer komen die ad beurt dan? En in hoeverre laten jullie ze dan al zelf iets oppikken met de vork?