Wanneer in bad?

Discussion in 'Verzorging' started by Ramoontje, Jan 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @juudje doe jij elke dag een andere groente geven. hoe doe jij het met een soort die nieuw is geef je die ook gewoon savonds en een aantal dagen of doe jeht gewoon 1 keer. ze adviseren om het smorgens te doen maar wil ff weten hoe jij het doet het introduceren van nieuwe smaken ivm eventueel allergiese reactie zoals ze dat dan zeggen. ik heb gister avond courgette gegeven en alles is goed gegaan nog op geen enkele groente of fruit heeft ie gereageerd gelukkig. zal ik het nu vanavond weer moeten geven of kan ik een ander geven wat zou jij doen?

2. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Tweety, ze adviseren eerst om een paar dagen achter elkaar hetzelfde te geven. Lynn heeft nu broccoli en worteltjes gehad. Nu gaan we naar de sperziebonen. Broccoli heb ik 4 dagen gegeven, worteltjes 3 dagen en nu sperzieboontjes 2 dagen. Dan ga ik elke dag afwisselen.

Ze adviseren om groente 's avonds te geven. Rond 17.00/17.30, zodat ze lvast kunnen wennen dat het 's avonds warm eten is. Fruit moet ik rond 10.00u geven, maar dat doe ik nog niet. Eerst nog even groente en dan volgende week fruit introduceren. Ben erg benieuwd hoe ze hier op reageert.

Ik zou het nog een dagje geven. Als het echt goed gaat, kun je elke dag iets anders geven.

3. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    oke dan ga ik vanaf nu de nieuwe groente ook savonds geven deed dit smorgens een paar hapjes om te kunnen kijken of ie ergens last van zou krijgen maar met de courgette is het ook goed gegaan dus hou nu alles in de avond. dank je voor je antwoord. hoe vond je de site heb je er nog wat van kunnen gebruiken?

Share This Page