Er is ooit al eens een topic over geweest maar kan het niet meer terug vinden. Met wat krijg je je babybadje weer mooi schoon. Op een gegeven moment krijg je van badolie van die randen in het badje die een beetje plakken. Wie heeft de tip?
Ik spoelde het na elk badje goed na onder de douche, en regelmatig wat van mijn eigen shampoo eroverheen. Wel goed afspoelen daarna
Ja goed naspoelen en afdrogen doe ik ook na elk badje maar op den duur blijven er toch randen instaan van de badolie die best wel plakken. Misschien een keer proberen met mijn shampoo.
Ik doe het ook iedere keer met zeep afwassen en naspoelen. Geen last van randen. Wel is die thermometer heel snel vies.
Ik zou t niet met Cif doen. Dat is een schuurmiddel. Daar maak je alleen maar fijne krasjes mee, waar zich vuil juist makkelijker in ophopen kan.
ik heb nog zo'n flesje alcohol van mn kraampakket...en de watten die erbij zitten...maak het vaak voor gebruik even zo schoon...wnat die vette troep is niet zo fijn...daarna spoel ik het even na...en dna vul ik em weer...
Ik maak na elk badje de boel goed droog met de hydrofieldoek die ik gebruikt heb om haar af te drogen of met een gebruikte handdoek van ons. Tevens doe ik eens in de week even een lekker sopje met gewoon allesreinger door de douche en ook haar badje. Heb nooit problemen gehad met restjes in haar badje of in onze douche (voor onze doucheramen gebruik ik ook antikal super, extra tip)