Babybadje schoonmaken.

Discussie in 'Verzorging' gestart door jewe, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Er is ooit al eens een topic over geweest maar kan het niet meer terug vinden.

Met wat krijg je je babybadje weer mooi schoon. Op een gegeven moment krijg je van badolie van die randen in het badje die een beetje plakken. Wie heeft de tip?

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik het gewoon met jif gedaan...en daarna goed schoon gespoeld...weer blinkend schoon!

3. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Ik deed het vaak met alcohol, waar je ook thermometer mee schoonmaakt, werkt ook goed.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dreft of keukenontvetter, dat haalt die vieze olielaag helemaal weg.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    gewoon een niet schurend ontvettend middel.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Goeie tips ga ze zeker uitproberen.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik spoelde het na elk badje goed na onder de douche, en regelmatig wat van mijn eigen shampoo eroverheen. Wel goed afspoelen daarna ;)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja goed naspoelen en afdrogen doe ik ook na elk badje maar op den duur blijven er toch randen instaan van de badolie die best wel plakken. Misschien een keer proberen met mijn shampoo.

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik doe het ook iedere keer met zeep afwassen en naspoelen. Geen last van randen. Wel is die thermometer heel snel vies.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik zou t niet met Cif doen.
    Dat is een schuurmiddel. Daar maak je alleen maar fijne krasjes mee, waar zich vuil juist makkelijker in ophopen kan.

11. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    pure alcohol op een watje, werkt prima.

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik maak t badje altijd schoon met een watje en alcohol als ik werk in de kraamtijd

13. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb nog zo'n flesje alcohol van mn kraampakket...en de watten die erbij zitten...maak het vaak voor gebruik even zo schoon...wnat die vette troep is niet zo fijn...daarna spoel ik het even na...en dna vul ik em weer...

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ik maak na elk badje de boel goed droog met de hydrofieldoek die ik gebruikt heb om haar af te drogen of met een gebruikte handdoek van ons. Tevens doe ik eens in de week even een lekker sopje met gewoon allesreinger door de douche en ook haar badje. Heb nooit problemen gehad met restjes in haar badje of in onze douche (voor onze doucheramen gebruik ik ook antikal super, extra tip) ;)

Deel Deze Pagina