wanneer in badje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    wout gaat savonds met paps onder de douche (afspoelen )om half 7 en krijg daarna zijn laaste fles en gaat dan slapen. smorgens doe ik hem in het badje of was hem even met een washandje op het aankleedkussen.

even tussendoor maken jullie je kindje altijd wakker om 23 uur.
    Wout slaap na zijn laatste fles (19uur) tot de volgende dag 7 uur half 8.
    Of is dat slecht :(

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik doe Evi meestal rond 18.30 / 18.45 uur in bad, dan krijgt ze om 19.15 uur ongeveer haar flesje en dan gaat ze rond 19.30 uur naar bed.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    teun maken wij wakker om 23:00 uur
    hij krijgt rond half 6/ 6 uur zijn fles later red hij echt niet omdat hij veel wakker overdag is valt hij dan als een blok in slaap

ik ben bang als ik hem laat slapen dat hij snachts gaat komen

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou meid, lekker van genieten zou ik zeggen. Tymen deed dat ook op die leeftijd!

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hoe zwaar is Wout? Krijgt hij dan 4 flessen overdag? Ik moet Esmee sinds kort ook wakker maken voor de fles van 23 uur. Ik wil het wel eens proberen om dit niet te doen maar dan ben ik bang dat ze om 3 uur komt! Hoe kwamen jullie er achter dat Wout dit kon? En krijgt hij al bijvoeding?

6. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Nou setteke ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten :D

En kissie, wout was 27-febr 7200 gr. Hij krijg 3 flessen van 200cc en savonds 1 van 240. Hij krijg voeding voor hongerige baby's.
    Sinds 9 maart krijg hij ook een fruithapje en pap.
    Maar hij slaap al een tijd 12 uur snachts.
    We hebben het gewoon een x geprobeerd. Hij lag zo vast te slapen. Ik zei tegen mijn vriend als hij vannacht kom dan heb ik pech, maar hij sliep door. :D
    Maar de ene zecht dat je kindje maar 10 uur mag slapen, en de andere weer niet. Dus ik vroeg het mij even af :)

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en hoe oud was hij toen je het geprobeerd hebt? Esmee lijkt me nog te jong... Ik geef 5 flessen van 200! en ook voor hongerige baby's. Ze weegt bijna 6 kilo.

8. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    O dat weet ik niet meer :(

Ik doe altijd wat ik denk dat goed is :(
    Dus ik probeer het gewoon uit.
    Komt hij wel dan heb ik pech :D

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Een richtlijn voor overgaan naar 4 flessen per dag is zo rond de 4 tot 5 maanden. Maar goed, dat verschilt per kindje. Ik mocht met drie maanden proberen om de laatste fles te schrappen, omdat hij steeds zo lekker lag te slapen om 23 uur. Na een week sliep hij door van 19 tot 7 uur! Kan je nagaan, Tymen is ook nog 4 weken te vroeg geboren met een groeiachterstand van 4 tot 5 weken. Zegt dus ook niet altijd alles!

10. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    hij werd denk ik wel de eerste nachten nog een keer wakker of niet?

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    en doen jullie dan in de fles van 8 uur nutrix?

12. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    We doen in al zijn flesjes nutrilon forte voor 1/3

En na 3 weken sliep hij door, ( ik heb even in de agenda gekeken ) we hadden geluk denk ik :oops:

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

uuuuh ik geef dus ook 5 flessen 200cc en ook voor hongerige baby's! :oops: de laaste keer op het cb was ze bijna 11 pond denk dat ze nou wel al 12 is! maar ik heb dit geprobeerd(het hielp niet bij mij maar misschien bij jou?) overdag deed ik 190 water en 6 scheppen(is dus 210) en dan voor de laaste fles 180 water en 6 scheppen want ik dacht dan i she twat dikker dus misschien wat zwaarder? maar dat hielp niet echt wel slaapt ze hierdoor langer... maar ik kan dus gewoon wel proberen om gewoon in de laaste fles wat meer te doen?
    nutrix heb ik al geprobeerd en dat hielp ook niet..
    maar hoeveel water en hoeveel scheppen moet ik dan doen?

Deel Deze Pagina