ANTILOP Hoge kinderstoel met blad - IKEA Is dit een goed stoeltje of is het niet voor niets zo goedkoop? ( ziet er zo gammel uit) Ik heb een plavuizenvloer en vraag me af of dit stoeltje niet te licht is qua gewicht. Moet er niet aan denken dat die vloer misschien te glad ervoor is en dat dat stoeltje om zou vallen.
Hij is echt stevig genoeg. Wij hebben een houten voor, dus wel minder glad. Kan me niet voorstellen dat hij om zou vallen
De poten staan erg uit elkaar, daarom valt ie niet makkelijk om. Je struikelt er wel snel over . Voordeel is ook dat ze er redelijk snel in kunnen(als je de stoel koopt met blad), eerder dan in een stokke, in ons geval.
Ik struikel er ook constant over hahah ik heb er 2 voor mijn tweeling staan en het zijn echt wel goede stevige stoelen
Wij hebben er 2, een duurdere en deze van de ikea... nou die van de ikea vind ik echt net zo fijn hoor!! ze zit er goed in en erg stevig!
Prima stoel. Wij hebben hem voor de oudste gebruikt (Koelstra stoel voor omgewisseld) en gebruiken hem nu voor de jongste. Hij is stevig en onze dochters zitten er goed in. Het lichte gewicht vind ik juist een (heel) groot voordeel, je zet hem heel makkelijk even ergens anders neer. Nog een voordeel is dat hij makkelijk schoon te maken is. Enige nadeel vind ik inderdaad de ver uiteenstaande poten (maar daardoor staat hij wel heel stabiel).
Wij hebben zowel een trip Trapp als deze, en dit is diegene die we altijd gebruiken! Erg fijn en zeker een aanrader!
Het is dat ik mijn triptrap mooier vindt en die van ikea foeilelijk, maar qua gemak is de ikea stoel echt een topper! Superstabiel, lichtgewicht, goedkoop, makkelijk mee te nemen in de auto en makkelijk schoon te maken. Inderdaad wel even uitkijken voor de uitstekende poten! Het blad erbij is ook handig, wij gebruiken de stoel vaak buiten of ergens anders in huis dan aan tafel en dan is zo'n blad super handig om iets op te zetten zoals bord, beker of speelgoed.
Zoals al veel geniemd is, is het echt een prima stoel! De poten staan inderdaad ver uit elkaar en je struikelt er makkelijk over. Verder vind ik een groot nadeel dat de stoel geen voetenplank oid heeft. De beentjes van je kleinte bungelen dus los. Voor binnen hebben wij de stokke triptrap (super stoel!!) en voor buiten of op visite hebben we de antilop stoel van Ikea.
Wij hebben deze ook, een prima kinderstoel hoor alleen zoals meer gezegd staan de poten erg ver uit elkaar zodat je erover struikel maar als dat alles is
Hele fijne stoel en omdat ie van kunststof is, zet je 'm zo onder de douche om eens goed schoon te krijgen. De meegroeistoel (Tiamo) stond ik steeds te boenen en schuren tot en met, echt geen succes . Hij is stevig, (Caitlyn is een wiebelkont a la Houdini, maar in deze stoel gaat het, zolang ik niet vergeet het riempje om te doen, helemaal super Vind dat ze er goed rechtop in zitten, beter dan een hoop andere kinderstoelen. Toen ze nog kleiner was wel eerst nog een verkleiner van de prenatal gebruikt, (ze zat met 6 maanden, maar was toen echt nog een ukje en ondanks dat ze goed zat, verzoop ze gewoon in de stoel als ik de verkleiner er niet in had).
Wij gebruiken m al ruim drie jaar (even op zolder gestaan tussen door) en hij is ook veel mee onderweg. We waren van plan deze voor erbij te hebben, maar er is nooit een andere gekomen makkelijk schoon te maken en mee te nemen, bij mij staat die naast de koelkast en zet m overdwars dan struikel je niet. We hebben een hele gladde vloer maar gebeurd absoluut niks mee. Uitklimmen lukt haast niet omdat ie glad is en geen voetsteun heeft. Ideaal.