Ikea kindereetstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    ANTILOP Hoge kinderstoel met blad - IKEA
    Is dit een goed stoeltje of is het niet voor niets zo goedkoop? ( ziet er zo gammel uit)
    Ik heb een plavuizenvloer en vraag me af of dit stoeltje niet te licht is qua gewicht.
    Moet er niet aan denken dat die vloer misschien te glad ervoor is en dat dat stoeltje om zou vallen.

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hij is echt stevig genoeg. Wij hebben een houten voor, dus wel minder glad. Kan me niet voorstellen dat hij om zou vallen

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    De poten staan erg uit elkaar, daarom valt ie niet makkelijk om. Je struikelt er wel snel over :).

Voordeel is ook dat ze er redelijk snel in kunnen(als je de stoel koopt met blad), eerder dan in een stokke, in ons geval.

4. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik struikel er ook constant over hahah ik heb er 2 voor mijn tweeling staan en het zijn echt wel goede stevige stoelen

5. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er 2, een duurdere en deze van de ikea... nou die van de ikea vind ik echt net zo fijn hoor!! ze zit er goed in en erg stevig!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Prima stoel.

Wij hebben hem voor de oudste gebruikt (Koelstra stoel voor omgewisseld) en gebruiken hem nu voor de jongste. Hij is stevig en onze dochters zitten er goed in. Het lichte gewicht vind ik juist een (heel) groot voordeel, je zet hem heel makkelijk even ergens anders neer. Nog een voordeel is dat hij makkelijk schoon te maken is. Enige nadeel vind ik inderdaad de ver uiteenstaande poten (maar daardoor staat hij wel heel stabiel).

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Goede recensies!
    Ik weet waar ik zaterdag heen ga!:)

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Wij hebben zowel een trip Trapp als deze, en dit is diegene die we altijd gebruiken! Erg fijn en zeker een aanrader!

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poten haal je ook.zo eronderuit waardoor je em ook makkelijk mee kunt nemen. Hier vaak gedaan.

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Het is dat ik mijn triptrap mooier vindt en die van ikea foeilelijk, maar qua gemak is de ikea stoel echt een topper!
    Superstabiel, lichtgewicht, goedkoop, makkelijk mee te nemen in de auto en makkelijk schoon te maken. Inderdaad wel even uitkijken voor de uitstekende poten!
    Het blad erbij is ook handig, wij gebruiken de stoel vaak buiten of ergens anders in huis dan aan tafel en dan is zo'n blad super handig om iets op te zetten zoals bord, beker of speelgoed.

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    De oma's hebben die, wij een stokke (gekregen) maar als babystoel zit ikea stoel eigenlijk beter.

12. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Vind hem heel handig maar wel erg krap.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn zoontje van bijna 3 zit hier nog altijd in.
    En zit veel beter hierin als in de triptrap!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat vind ik niet maar mijn zoontje heeft maar een klein kontje , ook volgens de gastouder hahah

15. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zoals al veel geniemd is, is het echt een prima stoel!
    De poten staan inderdaad ver uit elkaar en je struikelt er makkelijk over. Verder vind ik een groot nadeel dat de stoel geen voetenplank oid heeft. De beentjes van je kleinte bungelen dus los.
    Voor binnen hebben wij de stokke triptrap (super stoel!!) en voor buiten of op visite hebben we de antilop stoel van Ikea.

16. Onje

Onje Niet meer actief

Heerlijke stoel. Ook een tijdje gebruikt voor onder de douche is ook erg makkelijk.

17. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Wij hebben deze ook, een prima kinderstoel hoor alleen zoals meer gezegd staan de poten erg ver uit elkaar zodat je erover struikel maar als dat alles is

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hele fijne stoel en omdat ie van kunststof is, zet je 'm zo onder de douche om eens goed schoon te krijgen. De meegroeistoel (Tiamo) stond ik steeds te boenen en schuren tot en met, echt geen succes :(.
    Hij is stevig, (Caitlyn is een wiebelkont a la Houdini, maar in deze stoel gaat het, zolang ik niet vergeet het riempje om te doen, helemaal super :)
    Vind dat ze er goed rechtop in zitten, beter dan een hoop andere kinderstoelen. Toen ze nog kleiner was wel eerst nog een verkleiner van de prenatal gebruikt, (ze zat met 6 maanden, maar was toen echt nog een ukje en ondanks dat ze goed zat, verzoop ze gewoon in de stoel als ik de verkleiner er niet in had).

19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Ik doe het blad wel eens in de vaatwasser, lekker fris! :)

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Wij gebruiken m al ruim drie jaar (even op zolder gestaan tussen door) en hij is ook veel mee onderweg. We waren van plan deze voor erbij te hebben, maar er is nooit een andere gekomen ;)

makkelijk schoon te maken en mee te nemen, bij mij staat die naast de koelkast en zet m overdwars dan struikel je niet.

We hebben een hele gladde vloer maar gebeurd absoluut niks mee. Uitklimmen lukt haast niet omdat ie glad is en geen voetsteun heeft. Ideaal.

Deel Deze Pagina