Ja. Mijn zoon van 4 en dochter van 18 mnd krijgen ze allerbei. Alleen begrijp ik van de huisarts dat mijn zoontje van ruim 4 jaar ook 3 gewone griepprikken erbij krijgt. Ik dacht dat je met 1 prik klaar was. Niet zo. Terwijl mijn dochter van 18 mnd alleen 1 prik krijgt, die van de mexicaanse griep..
Ik weet het nog niet, aan de ene kant zeg ik ja... maar ik hoor van vele moeders om mij heen dat ze rommel ingespoten krijgen en wij niet weten wat dit op langere termijn met onze kindjes gaat doen... ik weet het dus echt niet nog. De meeste moeders in mijn omgeving zeggen nee tegen deze prik...
Ja ik laat wel inenten.Je moet gewoon uit 2 slechten kiezen.Neem je het risico en loopt je kindje de kans om het te krijgen of neem je het niet en wacht je de bijwerkingen van het vaccin af? Ik vind wel dat er steeds meer ophef over gemaakt word.Een half jaar geleden ook al met het vaccin tegen baarmoederhalskanker idem.
Mijn dochtertje is 7 maanden maar weegt 5 kilo ze loopt achter in haar groei dus ik weet niet of ik haar wel kan laten enten
Ik zou dan juist je dochtertje in laten enten ,want omdat ze een achterstand heeft in gewicht is ze misschien ook vatbaarder voor de griep. liefs flower