Wie teste er ongeveer 3 dagen voor nod negatief. Maar was toch zwanger.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sammy79, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Mijn vraag is wie er vlak voor haar nod een negatieve zwangerschapstest had. Maar bleek achteraf toch zwanger?

Ik heb gister 3 dagen voor mijn nod een zwangerschapstest gedaan van Sensitest. Deze was negatief. Maar ik kreeg veel reacties van dames die vroegen. Heb je niet een beetje te vroeg getest. Ik dacht van niet. Omdat ze zeggen dat je de zwangerschapstest van sensitest 4 dagen voor je nod kan gebruiken.

Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit hadden.

Liefs, Sammy

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    ik heb gisteren ook getest en testte ook negatief, mijn temp ging vanmorgen wel weer naar 36.6....

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je leest weleens dat mensen pas na een week of langer na de NOD positief testen, dus denk dat het zeker wel zou kunnen.

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoi Sammy,

Ik heb ongeveer 3 dagen voor NOD negatief getest.
    Ben er toen vanuit gegaan dat ik niet zwanger was en zat te wachten op het doorkomen van mijn ongi. Echter deze kwam maar niet. Uiteindelijk 2 dagen na NOD getest.... Positief!

Succes!

Liefs Dithje

5. hoi sammy

Met sensitest heb ik geen ervaringen, maar als je twijfelt zou ik over een paar dagen weer testen;)

Succes!!!!!

Liefs cindy

6. tweety1982

Jul 7, 2009
    24
    0
    0
    heey dat heb ik nou ook. mijn tem ging weer omhoog vandaag dus wilde even testen 3 dagen voor NOD en negatief, dus vraag me dit ook af,,nog ff geduld :)

7. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    hoeveel scheelt het dan in je temp als die omhoog of laag gaat?
    blijft die dan ook de hele dag hetzelfde?

8. tweety1982

Jul 7, 2009
    24
    0
    0
    temp werd na eisprong 36.71..ging dalen naar 36.63 een dag, en toen vandaag weer 36.75. ik weet niet of het de hele dag blijft, ik meet normaal savonds niet omdat dat meestal niet betrouwbaar is. ik ben dus benieuwd wat me temp morgen ochtend is. woe moet ik ongi worden. heb wel steeds beetje lichte buikpijn, had enorm witte afscheiding en wat jeuk en heb ineens op rare plekken pukkel ( lees: nek) dus ja :)
    jij gependeld dec door wishgirl..ik ook :)

9. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Het is dus niet zo dat hij echt enorm omhoog gaat.

Leuk wie weet zijn we tegelijk in december zwanger! Hoop nu natuurlijk hihi

10. tweety1982

Jul 7, 2009
    24
    0
    0
    tja wie weet. nee het is pas de eerste dag dat hij omhoog gaat, weet nog niet wat ie morgen doet, hopelijk wel hoog!

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Heb ook maar een temp aangeschaft vanmiddag maar weet niet precies wat het normaal gesproken is, maar ga het vanaf mijn komende ong. wel bijhouden.

Share This Page