Ik snap het volledig hoor meid... En eerlijk is eerlijk... Ik zou ook twijfelen als ik in de situatie van jou stond... Ik zou morgen even bellen met het ziekenhuis en vragen naar de dienstdoende gynaecoloog... Dat is de kortste weg... Kom je daar niet verder mee... (sommige ziekenhuizen willen wel eens moeilijk doen) kan je naar de huisartsenpost bellen... Succes en sterkte meid!
Graag gedaan meis... En als je het leuk vindt of prettig is misschien een beter woord mag je me altijd pb-en.. Geen enkel probleem...
Wat een gedoen, kun je niet gewoon vragen om een middeltje dat je wel mag gebruiken zelfs als je zwanger zou zijn? Als ik bijv. schimmeltjes daaro beneden zeg maar heb, vraag ik altijd om een zwanger-vriendelijke versie
Ik heb twee soorten antibiotica eentje kan wel de ander niet. Maar ik moet ze slikken vanwege de ontsteking die ik gehad heb. Ik doe anders morgen maar een test ofzo.
Ziekenhuis gebeld blijken ze er helemaal niet op gecontroleerd te hebben!! Snap dat niet hoor! Als je op de afd. gyn komt te liggen en je geeft aan dat je bezig bent dan word dat toch gecontroleerd? Kan wel straks gaan maar ja nog een pil van me antibiotica kuur en dan ben ik er klaar mee. pff
Idd een beetje vreemd... Ik had ook wel even een test gedaan als ziekenhuis zijnde... al was het maar een urinetest denk ik dan...
ja of niet! En de verpleegster zei ja dan hebben ze zeker gecontroleerd. Das mooi dan! Ik wacht nog een paar dagen als er dan nog niks is dan ga ik donderdag voor de test. Mijn armen zijn nu nog erg blauw van al dat prikken.
Als de verpleegster dat zo stellig heeft gezegd ga ik er vanuit dat dat ook normaal is daar in het ziekenhuis... en dat het gewoon vergeten is... Niet netjes dan... maar ja... het kan gebeuren.. Maar goed... l**lig dat het niet gebeurd is...
ja morgen nog een pil en dan is de kuur afgelopen, afwachten dan maar! Anders eind van de week toch maar gaan.