wanneer in bloed zien dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik snap het volledig hoor meid... En eerlijk is eerlijk... Ik zou ook twijfelen als ik in de situatie van jou stond...

Ik zou morgen even bellen met het ziekenhuis en vragen naar de dienstdoende gynaecoloog... Dat is de kortste weg...

Kom je daar niet verder mee... (sommige ziekenhuizen willen wel eens moeilijk doen) kan je naar de huisartsenpost bellen...

Succes en sterkte meid!

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    thanks!!!

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Graag gedaan meis...

En als je het leuk vindt of prettig is misschien een beter woord mag je me altijd pb-en.. Geen enkel probleem...

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    heb gebeld maar niemand kan mij helpen! Moet gewoon wachten tot maandag! Das fijn dan!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat een gedoen, kun je niet gewoon vragen om een middeltje dat je wel mag gebruiken zelfs als je zwanger zou zijn?

Als ik bijv. schimmeltjes daaro beneden zeg maar heb, vraag ik altijd om een zwanger-vriendelijke versie ;)

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb twee soorten antibiotica eentje kan wel de ander niet. Maar ik moet ze slikken vanwege de ontsteking die ik gehad heb. Ik doe anders morgen maar een test ofzo.

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ziekenhuis gebeld blijken ze er helemaal niet op gecontroleerd te hebben!! Snap dat niet hoor! Als je op de afd. gyn komt te liggen en je geeft aan dat je bezig bent dan word dat toch gecontroleerd? Kan wel straks gaan maar ja nog een pil van me antibiotica kuur en dan ben ik er klaar mee. pff

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    10 dagen na je eisprong

xxx

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Idd een beetje vreemd... Ik had ook wel even een test gedaan als ziekenhuis zijnde... al was het maar een urinetest denk ik dan...

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja of niet! En de verpleegster zei ja dan hebben ze zeker gecontroleerd. Das mooi dan! Ik wacht nog een paar dagen als er dan nog niks is dan ga ik donderdag voor de test. Mijn armen zijn nu nog erg blauw van al dat prikken.

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als de verpleegster dat zo stellig heeft gezegd ga ik er vanuit dat dat ook normaal is daar in het ziekenhuis... en dat het gewoon vergeten is... Niet netjes dan... maar ja... het kan gebeuren..

Maar goed... l**lig dat het niet gebeurd is...

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja morgen nog een pil en dan is de kuur afgelopen, afwachten dan maar! Anders eind van de week toch maar gaan.

Deel Deze Pagina