hallo dames heb een 2 weken terug ook een onderwerp gehad dat mijn meisje voor t eerst ziek was . ze had buikgriep!!! volgens mij heeft ze t nu weer!!! ze heeft 4 tot 5 x ontlastig perdag deze ziet er dun en geel uit t zelfde als toen ze ziek was . toen ze berer was was de ontlasting iets dikker en groener ! of denk ik gewoon dat ze ziek is ,hoe ziet er bij jullie de ontlasting uit???? ik geef haar fles voeding (nutrilon omneo)
Bij Jenno is de ontlasting bijna alle dagen anders. Hangt er gewoon vanaf wat hij gegeten heeft. Maakt ze koorts? Heeft ze krampjes? Pijn? Ik zou me niet direkt zorgen maken. Groetjes Nanske
Hoi Lisa, onze kerel krijgt ook flesvoeding en de kleur van de ontlasting varieert wel hoor, zowel qua kleur als qua consistentie. groetjes, Pumba
toch denk ik dat ze gewoon weer buikgriep heeft . ze spuugd best veel uit na de fles en poept meteen haar broek vol . toch raar in 3 weken tijd 2x buikgriep ga toch es even contact opnemen met de wijk
Maar is ze verder ook ziek? Zolang ze geen koorts heeft, en wel haar flessen wil zou ik me niet te veel zorgen maken. Ook bij enkel flesvoeding is de ontlasting lang niet altijd hetzelfde!
ze heeft geen koorts, ook slaapt ze al de hele dag niet en als ze dan heeeel even slaapt word ze wakker van de buikpijn heb ik t idee