Hier nog steeds geen buggy, wandelwagen voldoet nog prima. Als ons tweede kindje er straks is, dan gaat het wel handig zijn, maar nu vind ik het nog prima zo. Onze zoon heeft tot 11 maanden ofzo in de mc gezeten in de auto. Een autostoel hoeft namelijk nog niet vanaf de 9 kilo, het mag vanaf de 9 kilo! Op een gegeven moment kon hij wel goed zitten, dus toen was het uit de auto/mc tillen en in het winkelwagentje zetten. Voor een boodschap in het winkelcentrum was het dan maar net waar ik zin in had. Of in mc op onderstel (maar dat wordt ook zwaar met een baby van 8-9 kilo en een mc) of uit mc en in de wandelwagen. Dus voor nu zou ik denken.. lekker in de mc laten zitten als het een snelle boodschap is!
Ze past nog prima in de mc, mss is het wel gemakzucht van ons hoor... en dochterlief vindt toch wel alles prima.
Ik gebruik nauwelijks een buggy, vind het zo krom lopen... Ik heb de wandelwagen omgebouwd toen zoontje 7 maanden was ongeveer!
Wij hebben een mc Laren buggy, is echt een heel fijn ding. Ze mogen er al vanaf de geboorte in. Hij is licht en makkelijk te sturen. Hij is in gebruik vanaf dat ze acht maanden is, maar toen ook niet zo vaak. Gebruikte liever de wandelwagen. De maxi cosi heb ik vrijwel niet gebruikt op het onderstel, die heb ik eigenlijk alleen als autostoel gebruikt. Dus buggy kan prima! Nu zul je hem nog niet vaak gebruiken, maar als ze ouder worden (boven de een bij mij) wordt dat steeds vaker. En zoals je zegt: veel minder gesjouw en gedoe!
Kinderzitje van het winkelwagentje uitklappen en mc er bovenop zetten. Vond het er in het begin een beetje eng uitzien, maar het staat stevig genoeg. Hoef je ook niet over te tillen.
Hier trouwens ook een maclaren (duo model voor twee kindjes). Kan vanaf de geboorte idd. Kan zo goed als helemaal plat.
De wandelwageninzet moet ik met 2 bandjes losser en strakker zetten en dan het hoofdeind naar beneden duwen zeg maar. Best wel onhandig. Misschien dat ik het daarom maar blijf uitstellen. Als ze nou kon zitten (zelfstandig) dan kan ik haar op de arm meenemen en in het boodschappenwagentje zetten. Maar die van AH zijn zo breed, en haar heupen zijn best smal dus ze kukelt nog naar de zijkant en dat is ook niet leuk winkelen.