Hoeveel speelgoed in de box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben bang dat Justin zich gaat vervelen omdat ik er niet zoveel speelgoed in doe (ivm teveel prikkels ed). Ik heb zo'n muziekding voor aan de spijlen. Twee knuffels waarvan 1 zachte en 1 met rammeltjes er in. Ik heb n mobile van nijntje hangen, een sleutelbos, een knisperboekje en een koi koi ;) zo noem ik zo'n knuffeldoekje. En jullie?
     
  2. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik wissel het een beetje af, niet meer als 2 boekjes en een rammelaar een knuffff en sleutels.
    Dan weer andere boekies andere knuffff andere rammelaar etc....
    Waar kathara gek op is en een lege zak chips, daar kan ze zo een half uur zoet mee zijn. Wel bij blijven want die zak scheuren ze kapot.
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pcies niet te veel anders overprikkel je je kleine

    en regelmatig wisselen desnoods
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dan zal ik morgen ff naar de bart smit om wat bij te halen. Heb voor de rest nl niks..Kan ik ook s afwisselen.
     
  5. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh maar dan ligt er nog best veel in bij jou toch?

    We hebben er een knuffeldoekje, 2 knuffelrammelaartjes, een knisperboekje in liggen en een mobile erboven hangen.
    Meer wil ook niet want dan is er niet echt plaats meer voor de meiden :) (over 3 weken 2 boxen gelukkig, hebben ze weer wat meer speeltjes voor zichzelf)
     
  6. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Dat is toch een aardig lijstje hoor! Hier ook zo iets, maar dan wissel ik wel af en toe van knuffel of boekje...
     
  7. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben oook niet veel en wisselen elke keer af
    standaart zit er een muziek/speelding aan d espijlen en zijn mobiel van pooh met zuxiek erboven en dan een knisperboekje of nijntjeschommelbal erin en dan afwisseledn knuffel of rammelaar.....

    met teveel speelgoed vond Teun het niet leuk meer in de box en toen we dus nog maar 2 dingen erin haddne vond hij het veel beter

    en we hebben eekleed op de grond met zijn babygym
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    wij wisselen ook af, heb de la van de box vol liggen en meestal doe ik er een bijtring in, een knuffeliets, en een rammelding.. volgende boxbeurt weer wat anders..
     
  9. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb bij Intertoys een tuimelaar van nijntje gehaald en nog n knisper, piep knuffel met spiegel. Vind ie helemaal geweldig!
     
  10. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier 4 speeltjes en de mobiel. Heb nog meer speelgoed, dus ik wissel steeds af ;)
     
  11. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik heb ook niet zoveel in de box liggen, maar mijn meisje vind het ook niet zo geweldig in de box. Ze ligt liever op een kleed te spelen. Ja en soms moet ze in de box hoor.
    Ik heb ook zo'n knisper sterretje en sleutels (die zijn favoriet) en een tuimelaar. Ik wissel wel eens hoor, maar vergeet dat zelf ook wel moet ik zeggen. oooh wat een slechte moeder hahahahaha!
     

Deel Deze Pagina