Met de bugaboo cameleon ons meisje is nu 3 maandjes dus nog veel te jong voor een buggy.. nu kan de cameleon helemaal plat.. zijn er meiden die de buggy al eerder gebruikte dan 6 maanden? Ik vraag het omdat het best handig is dan om in de auto te doen als we weggaan met de auto wij hebben niet zo'n hele grote auto haha .. even voor de duidelijkheid ik bouw m niet meteen om omdat het makkelijk is, ik wacht er nog even mee, ben nieuwsgierig naar verhalen!
Geen ervaring met de bugaboo. Ik heb de mutsy evo. Deze kinderwagen kan ook helemaal plat. Onze dochter ging met 4,5 mnd over naar de k.w. Zij zat wel al volledig zelf recht, wij deden de rugleuning niet helemaal omhoog. Ik zou wel wachten totdat ze echt zelfstandig recht kan zitten, dit ivm het kwetsbare rugje.
Wij zijn met 6,5 maand overgegaan omdat het echt niet meer paste. Zoon hing zn benen buitenboord. Het was behoorlijk koud dus ik heb hem zo lang mogelijk in de bak laten liggen. Daarnaast ook alleen maar beter voor het ruggetje. Hij kon best recht zitten maar het is toch een stuk vermoeiender dan liggen.
Bedankt dames. ja ik begrijp dat ze t beste zelf een beetje kan zitten voor je er een kinderwagen van maak maar omdat de bugaboo helemaal plat kan vroeg ik me af of sommige moeders misschien al eerder overgingen naar de kinderwagen
Hier met 5,5 mnd over ik snap je probleem heel goed. Ik vond het ook een groot ding wat onhandig in de auto paste
Ja de bugaboo is best handig en makkelijk maar die bak is lastig hahahaha wij doen daar meestal spullen in en zette de bak dan pas in de auto haha
het kan altijd er zijn ook buggy's die ook gewoon plat kunnen en daar kan baby ook in (armadillo of bugaboo bee) maar wat met kleine kinderen is dat ze nog veel slapen en als je bent weg van uit moeten ze kunnen slapen. in reiswieg zit matras in dus je baby ligt goed- geen problemen verder met scoliose of spieren etc. en in buggy is meer kort ergens gaan of als baby als groot is 6-7 mnd dan kan die ook zittend dutjes doen of half liggend dan spieren al goed ontwikkeld. hangt ook van je baby af. hier gingen we met 6.5 mnd over. omdat dochter begon staan en kruipen anders zal ze wat langer in blijven, is makkelijker.
Mijn dochtertje zit ook sinds kort in de buggy. Ze is net 3 maandjes. Ik heb een Easywalker die ook helemaal plat kan, soms zit ze er in. Maar ja, mijn kleine is dan ook niet echt niet klein. Ze weegt 7500 gram haha
Ik vermoed dat wij ook een groot meisje hebben. . vorige maand was ze 59.8 cm en 5445 gram. . Of dat lijkt groot omdat haar grote zus een klein meissie is haha
Haha had je het schaamrood op de kaken? De mijne is met 3970 gram geboren in de 41e week. Ze drinkt alleen maar hypoallergene voeding, en dat vooral op verzoek.
Ik heb vandaag mijn dochter van 7,5 mnd voor het eerst in de Nuna Pepp gehad. Een buggy, maar wel een hele degelijke. Ik ben helemaal verkocht! Rijdt goed en super ondersteuning
Vind haar echt groot maar ben het natuurlijk niet gewend van me andere dochter terwijl die later ook erg goed aankwam hahahaha een lekker bolletje vermoed dr zusje ook en dan nog een slag groter hahahaha. Dat is een best gewicht 3970gram haha die van ons dronken in t begin hypoallergene voeding later niet meer. . Onze kindjes schelen 1 week trouwens