wanneer in buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Guinevere, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark vindt het (nog) geen probleem om in de 'wieg' te liggen. Hij kijkt gewoon naar de ritselende blaadjes van de bomen en de gebouwen. Of hij valt lekker in slaap. Met 4 maanden was hij 64,5 cm. Gemiddeld dus. Maar hij pas nu (anderhalve maand later) nog steeds in de 'wieg'. Hij oefent wel om rechtop te zitten. Ik denk er ook aan om hem met 6 maandjes of ietsje later te laten zitten (schuin achterover) ipv liggen.
     
  2. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou als Fenja echt niks maar aan de kinderwagenbak vindt gaat ze gewoon in de wandelwagen. Gisteren met haar wezen wandelen in de kinderwagenbak en ze vond het weer best en viel in slaap. Nog ff aankijken maar.
     
  3. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Kan er eigenlijk ook moeilijk afstand van doen, ze wordt al zo snel groot! hihi
     
  4. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Niels is 68cm en past er nog maar net in. Ik doe de kap van de bak gewoon helemaal naar beneden en dat vindt hij prachtig hij ziet dan ook alles.
    Veel langer zal hij er niet in kunnen, ik denk dat hij met 5 maanden ook wel in de buggy gaat.
     
  5. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    8 manden zolang nog..........
    dat ga ik nooit redden.
    Wesley heeft nog een heel klein stukje over maar als hij recht ligt dan past hij al niet meer...
    ga van de week de wandelwagen van zolder halen. een buggy daar wacht ik nog wel me tot hij echt kan zitten.
     
  6. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Danischa ligt al in de wandelwagen vanaf dat ze ruim 3,5 maand was.Ze paste bijna niet meer in de bak.De wagen kan helemaal plat!
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hoe groot is jouw meisje dan als ik vragen mag?
     
  8. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn eerste was er met 5 maand ook wel uit toen ben ik overgegaan op het wandelwagen gedeelte en pas toenn hij echt goed kon zitten in de buggy
     
  9. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    jens kan nog niet zitten en hij is nog geen 5 maanden maar onze mutsy urban 3 rider kan volgens mij niet plat...of wel?
    heeft iemand zo'n wagen en in welke stand moet hij?
     
  10. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Liggen jullie kindje er lekker bij als die in de buggy in slaap valt? Ik vind dat een voordeel van de wandelwagen. Het is gelijk een lekker bedje. Geen geknikkebol?
     
  11. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    jens kan nog niet zitten en hij is nog geen 5 maanden maar onze mutsy urban 3 rider kan volgens mij niet plat...of wel?
    heeft iemand zo'n wagen en in welke stand moet hij?
     
  12. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    onze zoon zat ook al met 3 mnd in de wandelwagen/buggy..(debak eraf en omgebouwt tot, niet zo'n goedkope buggy natuurlijk)
    hij paste echt niet meer in de bak. en hij lde steeds zijn hoofd op.. jaja toen al

    we hebben hem daarna in wandelwagen gestopt.. wel aardig scheef hoor. niet te recht op. maar ook niet plat. en is goed gegaan hoor. wij hebben een heel sterk ventje. als je nou een kindje hebt dat lang baby is dan zal ik het anders doen.. maar goed.
     
  13. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Iemand de speedySX? Ik ben wel benieuwd of die goed plat kan!
     
  14. Demi

    Demi Actief lid

    10 jul 2006
    367
    23
    18
    Ons kereltje is nu 2 en een halve maand, en ik denk dat hij niet lang meer in de kinderwagen bak ligt. Die bak is zo krap en meneer vind het helemaal niet zo leuk, als ik effe snel naar de winkel moet klik ik de maxi cosi op het onderstel en dan is hij heel tevreden, leg ik hem in de kinderwagenbak dan gaat hij vaak huilen.
    Mijn ventje mag gewoon graag rondkijken 8)
    En ik denk ook echt niet dat het veel uitmaakt tenslotte kunnen ze ook in een omgebouwde kinderwagen liggen.
     

Deel Deze Pagina