Hoeveel slaapt jullie baby? Mijn kindje sliep 's nachts van 23 tot 6 door, maar sinds een week is het elke twee uur wakker. 's ochtends slaapt hij wel enkele uren, 's middags een klein dutje, maar 's avonds is hij super actief. Dit is eigenlijk al vanaf het begin zo. Wat kan ik eraan doen dat hij 's nachts weer een beetje doorslaapt? Hij krijgt overigens borstvoeding, eenmaal 's nachts voeden is geen probleem, maar drie keer is wel erg vermoeiend....
Idd lijkt me eens sprongetje. Net wanneer je denkt dat je nooit meer nachtrust krijgt, gaan ze weer doorslapen Slaapt hij niet lekker verder met een speentje? Of geef je die liever niet?
Dax is nu 4 maanden. Slaapt normaal gesproken van 23.30 uur tot ergens 8.00-9.00 uur maar de laatste paar dagen is hij ook wel eens wakker 's nachts en vroeger wakker. Denk inderdaad een sprongetje. Het slapen overdag is hier 's middags een probleem. Ik dacht de oplossing gevonden te hebben door hem 's ochtends een half uurtje later terug in bed te leggen. Gisteren en eergisteren heeft hij waarempel anderhalf uur geslapen 's middags maar vandaag is het alweer puin. Ligt te huilen in bed na 35 minuten slapen. Als hij nu tot vanavond vrolijk zou zijn, geen probleem, maar hij is zo snel weer moe als hij maar 35 minuten geslapen heeft 's middags. En dan is hij niet te genieten, jengelen etc.
Gewoon aan toegeven. Mijn zoontje heeft het ook gehad, gaat vanzelf weer over. En dan met 6 maanden begint het weer
Heel herkenbaar, Lynn slaapt overdag erg weinig. Soms heeft ze er een dag tussen zitten waar ze ineens een paar uur achter elkaar slaapt, maar meestal zijn het alleen maar hazenslaapjes. Gelukkig slaapt ze 's nachts in principe van 21 tot 6. groetjes, Mayke
Dax slaapt nu ongeveer 14 tot 15 uur per dag. Schijnt redelijk weinig te zijn voor 5 maanden maar ja meer krijgen we er niet van gemaakt....