Wanneer in buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kimmetje55, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hallo meiden,
    onze kleine vent wil niet meer in de kinderwagen want
    dan kan hij niks zien en wil graag overal naar kunnen kijken.
    maar in de buggy kan hij nog niet ( we hebben 2 in 1 en de maxicosi past ook op het onderstel)
    wanneer ging jullie kleine in de buggy?

Edit Moderator: zorg voor duidelijke titel!

2. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Amy ging met 6 maanden in de wandelwagen. het is wel vroeg, je kan ook een kussen onder het matrasje in kinderwagenbak doen dan hij wat rechterop zit. Hebben wij met Amy ook even gedaan, maar ook niet te lang, want dat is belastend voor het ruggetje. Groetjesss Nicole

3. flippy

flippy Actief lid

Jul 16, 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb pas een buggy aangeschaft maar puur omdat ik op 2 hoog woon,
    en het zwaar vind om kind.wagen te sjouwen.
    Het is ook bedoeld voor korte afstanden alleen. Een echte kind.wagen
    vind ik veel steviger en hoger zitten,veel fijner voor het kind ook.
    Ik heb wel een buggy met 5 standen genomen
    zodat hij kan liggen (kan niet zelfstandig zitten nog).
    Maar bedoel je dat andere gedeelte van de kind. wagen?
    Daar ben ik mee begonnen toen hij ong. 6 mnd.was.
    maar wel helemaal liggend.eerder is het niet goed voor het ruggetje zeggen ze!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn buggy kan helemaal plat en daar lag ze zo rond maanden dan ook in. de bak werd erg krab (quinny buzz) en dat is een nadeel maar de buggy maakt het dan weer goed door in zoveel standen te kunnen. nu ligt ze iets schuin zodat ze lekker rond kan kijken en als ze moe is gaat ze weer plat en kan ze heerlijk slapen.

ze adviseren te wachten tot 6 maanden maar tot zo lang past dat amper in de meeste kinderwagens van nu. mijn moeder heeft nog zon ouderwetse en gebruikte laatste de bak als ebdje zodat ze even kon slapen nouzo zeg wat een verschil leek echt wel een ledikantje :) maar goed het oog wil ook wat

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    Een buggy is niet hetzelfde als de wandelwageninzet. Met een buggy zou ik zeker wachten tot een maand of 8,9.
    Jesper ligt in de wandelwageninzet vanaf 4 maanden, wel helemaal plat. Hij pastte toen bijna niet meer in de bak.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    o ik heb de quiiny buzz en dat is een wandelwagen inzet toch? ik noem het gewoon buggy :) maardat si dus iets totaal anders. oke dan weer wat geleerd

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    @lovewinnie: ik noem het ook vaak buggy hoor, maar volgens mij is een buggy echt zo'n inklapdaar ding, vaak ook met minder goede vering als bijv de buzz of bugaboo.

Share This Page