Kindje van 4 maanden verlegen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ThunderAngel, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Het lijkt wel of mijn zoontje verlegen is!

Hij lacht de hele dag door, en als zijn oma op een bepaalde manier tegen hem praat, een beetje alsof hij ontdeugend geweest is, kijkt hij heel verlegen! Hij lacht dan heel lief en doet zijn hoofdje iets naar beneden, en kijkt zowaar beschaamd!

Kan dit? :) Of is het gewoon toeval? Ik ben benieuwd of je deze karaktertrek zo vlot al kunt zien.

2. Nicole1

Nicole1 Actief lid

Mar 19, 2008
    133
    0
    0
    Hoi Amy doet dat ook hoor, ze heeft nu ontdekt dat ze speeltje op de grond kan laten vallen haha. Dan kijkt ze me aan, gooit het op de grond, en kijkt dan idd heel lief met haar hoofdje schuin naar me.(is echt ontdeugend) :) Kan natuurlijk ook zijn dat jesse-dean(leuke naam trouwens) een beetje "eenkennig" begint te worden. Amy lacht ook de hele dag door, maar heeft een periode gehad dat ze bij bepaalde mensen heel serieus begon te kijken of keihard te huilen. :cry: Is dan echt niet leuk maar was gelukkig maar een week of 2. Ze hebben natuurlijk wel al een eigen karaktertje, maar nu verandert er nog zoveel! Je ziet het vanzelf.

Groetjes Nicole

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    Jesper doet dat ook, daarom noemen ze hem allemaal charmeurtje. Idd net alsof hij al verlegen is. Vind het erg schattig.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hihi dat deed alicia ook op die leeftijd en dat is nu weer over. Ze lachte dan en draaide haar gezicht in mijn jas of trui en dat was zo schattig. elke keer als ze terug keek en diegene zij wat dan deed ze het weer.vooral bij mijn jongste zusje

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Eva doet dat ook, eigenlijk sinds dat ze kan lachen. Ze draait dan haar hoofd naar degene toe die haar vastheeft en duikt dan zo lekker weg in je kleren!

Share This Page