Ik zit vandaag op 10dpo eisprong middels ovulatietest vastgesteld )eergisteren waarschijnlijk de innesteling gevoeld (exact hetzelfde als bij onze jongste en dat was toen wel innesteling ) Nu verlies ik sinds een uurtje wat bruin bloed. Klein beetje in mijn inlegkruisje en met afvegen. Maar ik heb ook menstruatiekramp. Bij een innestelingsbloeding horen toch geen krampjes? Of kan dat ook? Ik vind 10dpo wel erg vroeg voor een menstruatie.
Ik heb dag 10 en 11 na terugplaatsing ook bloed verloren maar m'n zwangerschapstesten blijven oplopen en ook m'n bloed test was positief!
Ik had op 11dpo lichtbruin met rozig bloed verlies. Maar geen krampen. Volgende dag positief getest. Had volgens temperaturen rond 7dpo de innesteling vermoed ik (steeg nogmaals met 0,2 graden en bleef hoog). 10dpo is niet heel vroeg voor een beginnende menstruatie hoor. Mijne kwam bijna nooit boven de 10dpo uit.
Ik wil je niet ontmoedigen en hoop het beste voor je, maar niet elke luteale fase is exact 14 dagen. Het kan dus ook een menstruatie zijn. Zelf begint mijn menstruatie meestal op 9 of 10 dpo
Het is dus toch een menstruatie, helaas. Normaal echt altijd een lf van 14 dagen, soms zelfs 15. Nog nooit zo vroeg gehad. Stom lichaam :x