Onze meid ligt nog steeds in de wagenbak maar niet lang meer. Wordt nu toch wel erg krap, maar goed ook al bijna 7 maanden. Ze kan ook al ff alleen zitten dus denk dat het nu ook met het ruggetje niet zo'n probleem is en hij kan natuurlijk zo goed als plat.
Wij hebben de maxi cosi mura 3, maar met 6 maanden was onze dochter er al uit. Ze woog toen 8,4 kilo en was 70 cm lang. In het boekje staat trouwens dat er max. 9 kilo in de bak mag... Ze vond het ook niet meer leuk om plat te liggen. Zo kon ze niets zien en was ze het eerder zat als we erop uit gingen. Nu zit ze dus in de buggy, meestal wel nog vrij plat. We hebben haar nog niet volledig rechtop gezet.
Beau heeft weinig in de bak gelegen. Hij was 53 cm en 4625 gram met geboorte. Eind oktober voor het laatst (toen was hij 3 maanden) en toen paste hij er nog net in. We hebben noodgedwongen veel met de mc moeten doen, dus kleine stukjes en niet lang weg. Hij zit sinds een maand in de buggy/wandelwagen inzet. We hebben een maxi cosi mura. Hij zal nu zo'n 73 cm en 9,5 kilo zijn.
Zoë is zaterdag overgegaan naar de wandlwagen. Wij hebben een Mutsy 4-rider en de wandelwagen hebben we op z'n platst. Ze kan al een beetje zitten, maar nog wel met een beetje hulp van papa en mama. Vond het trouwens wel een emo moment. Nu is ons meisje echt groot!
ik heb een drie weken geleden de reisbak weg naar boven gedaan de maxi cosi nu ook inmiddels en de autostoel zit er in en de buggydeel is nu waar sem in zit hij wil echt niet liggen dan is het huilen schreeuwen echt heel naar en vervelend nu is het weer gewoon om zich heen kijken en hij vind het leuk zit bijna volledig rechtop in de buggy denk dat je moet kijken naar je kindje als individueel en hoe lang je kindje is. succes miriam
mijn zoontje zat met 6 maanden in de wagen en dan half in de ligt stand. Hij wilde niet meer in de bak liggen. Sinds 2 weken is de wagen om gedraaid, hij kijk dan naar de straat hij vind het geweldig om al die mensen te zien
luna:wij hebben ook de maxi-cosi en sinds gisteren zit hij in de wagen meteen uitgeprobeerd en hij vond het leuk! gewoon een rondje proberen!
Vanaf vandaag hebben er heb omgebouwd en in de ligstand staan. Hij vind het geweldig! Hier ook de quinny buzz en hij paste niet meer in de bak met zijn 70 cm
Mijn zoontje zat met bijna 6 maanden in de wandelwagen. In de bak draaide hij op zijn buik en probeerde zich aan de rand op te trekken om te zitten. Dus ik vond het niet veilig meer.
Hier alle drie de kindjes met ong 10 maanden van de wandelwagen bak naar het zitgedeelte van de wandelwagen gegaan.
Tim ligt nu nog in de kinderwagen. ik heb de voetenzak erin liggen als een soort van slaapzak. T begint allemaal wel een beetje krapjes te worden. Ik wist niet dat er een gewichtslimiet aan de kinderwagen verbonden was. Ik was van plan om het zitgedeelte in gebruik te nemen wanneer het voorjaar werd, ivm. misschien minder wind dat hij in zijn gezicht kan krijgen.
ehm mijn zoon (tje) is 8 maand en ligt nog in de kinderwagen bak ik hoor hem nog niet mopperen, lekker warm haha
nog bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Julien is gisteren voor het eerst in de wandelwagen geweest. hij vond het heerlijk, lekker veel ruimte en meer te zien..
Mijn dochter is vorige week voor het eerst in de wandelwagen geweest! Ze vond het leuk om nu eens wat te zien
Onze grote-kleine man 'zit' sinds een week in de wandelwagen: hij vindt het fantastisch! Nadeel is dat slapen in de wagen er niet meer in zit, want meneer wil natuurlijk alles zien, hahahaha! Maar des te beter slaapt hij thuis
Mijn dochter was nog geen 4 maanden toen zat ze in de kinderwagen. Ze kon zelfstandig zitten, wou ook absoluut niet meer liggen en was ook bijna uit de wandelwagenbak gegroeid.