wanneer in de stoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi allemaal!

Wij hebben een Stokke trip trap stoel met stoelverkleiner en babyset. Wanneer mag ons mannetje er in? Lijkt me namelijk wel gemakkelijker als we over een paar weken broodkorsten gaan oefenen.
    Ons ventje zit nog niet zelfstandig. Trekt zich wel op aan onze vingers vanuit lig tot zit. Kunnen we het binnenkort wel proberen voor 5 minuutjes ofzo?

Groetjes Cyntje78

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter zit er vanaf 7 maanden in, ze kan al redelijk zitten maar nog niet echt los.. Dus alleen tijdens de hapjes zette ik haar erin en daarna meteen er weer uit en dat ging op zich redelijk goed.

3. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    WIj hebben onze zoon er vanaf 6 maanden in. Hij kon nog niet los zitten, maar in de Stokke ging het prima. Niet te lang, maar idd heel handig met eten..

lfs Thyrza

4. adi

adi Niet meer actief

Je kunt het nu we'll even proberen. Voor die paar minuten en opletten dat ie niet gaat inzakken of hangen. Zolang zijn ruggetje goed recht blijft kan hij lekker in de stoel eten.

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Sinds 8 maanden zit dochterlief eindelijk goed in de Stokke, ervoor hing ze altijd naar voren of naar de zijkant. Ik probeerde het elke week om te zien hoe ze erin zat.

6. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Sinds 7 maanden zit mijn zoontje erin. Toen kon hij goed rechtop zitten.

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier vanaf 6,5 maand aan het oefenen: beginnen met een paar minuutjes tijdens het eten en steeds langer uitgebreid. Nu zit hij er perfect in

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    waarom niet gewoon in de wipstoel???
    Beter even langer wachten dan dat ze zo hangen.

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Onze zoon vanaf 6 maanden gedaan. Hij kon nog niet zonder steun zitten maar inderdaad zette hen 5 minuutjes en dan weer terug. ik deed en theedoek bij zijn buik zodat hij wel met zijn rug tegen de leuning zat.
    Mijn zoon was wel heel sterk en heeft een sterke rug. Met 7 maanden zathij er prima in.

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ons dochtertje zit er al sinds 4,5 maand in na overleg met cb... we hadden eerst de newbornset maar in de gebruiksaanwijzing staat dat als ze 'rechtop' in de stoel gaan zitten je dan over moet naar de babyset. Ons meisje is trouwens wel erg snel ze kan al 2 minuten los zitten zonder om te vallen ook als ze tegen haar aan duwt herstelt ze gewoon.

Deel Deze Pagina