kindival van VSM, iemand er succes mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door keina, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hoi hoi

ik heb vandaag kindival van VSM gekocht, omdat mijn zoontje zo slecht slaapt, en veel wakker word.

was eigenlijk wel benieuwd of iemand er succes mee heeft gehad.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we hadden het meegenomen op vakantie voor in het vleigtuig.. de heenreis heeft hij geslapen en de terugreis hebben we het niet gegeven en heeft hij ook geslapen.. durf er dus geen mening over te geven..

3. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik weet alleen dat ik het vandag ook ga halen.
    Ik ga het wel proberen. We hebben het even nodig om af en toe bij te tanken.
    Ben wel benieuwd naar jou ervaringen als je het gaat gebruiken.
    Ik zal de mijne ook opschrijven.

4. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    eerste nacht met kindival, mijn zoontje is nog wel 3 keer wakker geweest, maar hij was niet overstuur, en veel rustiger. even knuffelen en ging weer slapen. moet wel zeggen dat hij ook wat ziekjes is, dus dat speelt ook mee.
    we gaan kijken hoe de rest van de week gaat.

5. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben erg blij met kindival. Mijn zoon was ook altijd een erg slechte slaper. Hij sliep erg licht en was vaak wakker. Toen hij 1,5 was kreeg hij nachtmerries en werd dan gillend wakker. Met kindival was dat gegil snel over. Nu is hij bijna drie en begon weer gillend wakker te worden midden in de nacht . Weer kindiival en alweer gaat het snel beter 's nachts. ik geef er maar een per dag , vlak voor het slapen en daar slaapt hij meestal de hele nacht mee door. Wel zo lekker nu er weer een baby is.

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier heeft 't toen niet geholpen. Ik heb toen een periode dat hij slecht sliep en helemaal overstuur was Valdispert gebruikt en het werkte super.

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    kindival doet hier niks, denk dat als ik het hele potje zou geven dat hij nog stuitert......

8. misa

misa Niet meer actief

Geen ervaring mee. Maar proberen kan altijd! Wie weet helpt het.

Wat fijn dat hij vannacht niet zo overstuur was. Moest je nog een flesje geven of ging hij zo weer slapen?

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Kindival deed hier ook niets bij mijn jongste dochter, sleeppzzz siroop werkte naar mijn idee beter.... Het blijft doorbijten met een kind wat lastig slaapt... herken het helemaal je probeert vanalles.... Uiteindelijk slapen ze door ;)

10. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    oh hier nog zo al 11 maand dus da kun je gebruiken als hij onrustig wakker word of slecht slaapt s nachts. we zitten na 1 uur of anderhalf toch maar een fles te geven en tja die mag er wel af haha

11. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    bied wel flesje aan maar hij wil 's nachts helemaal niet meer drinken, of 1-2 slokjes.

afgelopen nacht was heel zielig hij was heel erg overstuur volgens mij ook last van de darmen, veel scheetjes, en last van zuur volgens mij. na 45 min lag hij weer in bed, maar heeft lekker geslapen tot 8 uur.

kijken wat komende nacht ons brengt.

12. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Keina, hoeveel tabletjes geef jij? echt de dosering van 4x1 of gewoon alleen 1 voor het slapen gaan?

Ik heb vannacht 1 tabletje gegeven voor het slapen gaan.
    Helaas heeft het hier nog niks gedaan. 4:30 was hij uitgeslapen. Zelfs na de fles, wilde hij niet meer.
    Daarvoor ook bijna ieder goed kunnen leggen en speen moeten geven.
    Ik ga vanaf vandaag toch 4x1 tablet geven. Kijken of dat wat helpt.

13. misa

misa Niet meer actief

Aah wat sneu! Geef hem maar een dikke knuffel! En voor mama natuurlijk ook..!

14. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik geef, voor zijn ochtend slaapje 1 tablet, dan voor zijn middag slaapje 1 tablet, en voor zijn grote slaap 2 tabletjes, en kom je ook op vier!
    ben benieuwd hoe het vannacht gaat!
    jij ook succes!

15. misa

misa Niet meer actief

Het is van vsm, dus het kan best zijn dat het een goede week nodig heeft om te gaan werken. Dus ik zou zeggen hou ff vol met die dingen, wie weet helpt het straks wel. Dan ga je misschien wel verandering merken.

Hoe is het vannacht gegaan?

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier deed Kindival niks... Evenals 50 (oke lichtelijk overdreven ;) ) andere 'slaapmiddelen'

Heel veel succes ermee, ook ik weet hoe slopend het is als je kind nooit slaapt!

17. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    het was een drama!
    hij sliep van 20.30 tot 22.30 toen van 0.30 (met veel geschreeuw) tot 3.15 toen van 5 tot 8.30 (wakker gemaakt uit diepe slaap!)

we gaan wat strenger worden met slapen overdag, nu ligt hij er net in 10 uur maar om 11.30 maak ik hem wakker, en dan vanmiddag ook maar 1,5 uur.
    en dan hopen dat het vanavond weer beter gaat.
    ach je weet het niet alles maar proberen!

maar met de tabletjes gaan we nog even door, kan ook een week duren voordat het aanslaat!

18. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat vervelend zeg..! Ja, misschien werkt het voor hem om hem overdag niet te lang te laten slapen. Succes.. Ja je blijft proberen dan he.

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hier een redelijk nachtje achter de rug.
    Gisteravond rond 11 uur even 1 keer wakker.
    Toen rond 2:15, daarna nog eens om 3:30 en vervolgens werd hij om 6:00 wakker. Uiteindeljk om 6:30 de fles gegeven.
    Een kleine verbetering....maar is het toeval of......?

20. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hier ligt hij er net in, eerst even gewandeld, toen badje, toen flesje en na bedje (ben de pilletjes vergeten!)

vandaag overdag wat strenger geweest qua slapen ochtend 1,5 uur middag 1,5 uur. (dus steeds wakker moet maken).

ben reuze benieuwd hoe het verloopt maar heb er geen vertrouwen in, ga uit van het ergste, al zie ik daar wel als een berg tegen op!

Deel Deze Pagina