Wanneer in de wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMirella, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal,

Damani gilt heel de boel bij elkaar als ie in de kinderwagen word gelegd en hij past ook bijna niet meer, dus nu zit hij alleen maar in de maxicosi op het onderstel...
    Maar wanneer mag hij in de wandelwagen?
    Hij is 61cm en 6845g dus best een flinkerd !
    Die kan ook in de ligstand toch ?

En de maxi cosi word ook steeds krapper !
    Wanneer een andere autostoel?
    Want hij kan toch nog niet zitten ?

TIPS ! TIPS ! TIPS !

-x-x-x- Mirella

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
  3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Je bent wel een beetje ongeduldig hoor ;). Als je binnen 20 minuten antwoord verwacht...

Maar goed wat autostoel kan ik je geen tips geven, want hier was de mc met een jaar pas te klein. Maar zolang het hoofdje er niet bovenuit steekt is het geen probleem.

Verder heb ik hem altijd in de draagdoek gedragen tussen de kinderwagenbak en de wandelwagen in, tot hij goed kon zitten.

Maar eigenlijk gebruik ik de wandelwagen nooit meer.....

4. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik weet het, maar ik wil zo met hem gaan wandelen en ik weet niet of ik de kinderwagen al tot wandelwagen mag omtoveren !
    Heb echt geen idee, 't is m'n eerste !

-x-

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Enne, ok, dan weet ik dat hij er zeker nog even inpast ! Denk dat het door de voetenzak komt dat het zo krap eruit ziet !

-x-

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Maxi cosi zou ik zo lang mogelijk proberen te houden hoor! Hij is pas 2 maandjes.

Kinderwagen zie bijv:Hier of Hier.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik ook niet, ik hoop dat iemand anders je snel kan helpen.

Zelf hebben we dus gewacht tot hij goed kon zitten met de rechtere standen.

8. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hmm oke.. Ik kijk wel, laat hem nog wel even in de maxi cosi en dan probeer ik op me gemakkie die wagen om te toveren en dan leg ik hem er even in en dan kijk ik wat hij er van vind...

Ik zelf vind het wat minder, omdat hij toch nog maar een baby'tje is, ook al is hij al best groot !
    En hij kijkt dan niet naar mij "zeg maar" ...

-x-x-x-

9. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Probeer hem echt zo lang mogelijk in de reiswieg te houden (of heb je die niet?) Dat is het beste voor de ruggetjes van onze ukken. Hier heb ik de wagen pas met 6 maanden omgebouwd, dat is ook het advies.

De MC is sowieso niet goed om te lang in te zitten, omdat ook hier kindjes in een wat onnatuurlijke houding zitten.

Een autostoeltje hoef je echt pas rond de 1e verjaardag te veranderen, ook al ziet het er krap uit zolang het hoofd niet boven de rand uitkomt is het echt het allerveiligst!

Groetjes Six

PS: Lekker gewandeld? 8)

10. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Je moet er erg voorzichtig mee zijn met zulke dingen, want je kan zijn rugje voor het leven verpesten. Beide heb ik pas verwisseld toen ik zeker wist dat hij goed rechtop kon zitten, en dat was hier pas met negen maanden ;)

Groetjes, vonneg

11. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    ons zoontje is nu 5 maanden en 2 weken en past al sinds 3 maanden niet meer in de wieg van de kinderwagen.
    in overleg met cb hebben we hem toen in het zitgedeelte van de wagen gelegd en dan wel helemaal in ligstand.
    Nu past hy niet meer in de maxicosi en hadden we dus hetzelfde probleem als met de wieg van de kinderwagen.
    Sinds verleden week zit hy dan ook in een autostoeltje dat in 5 standen versteld kan worden en ook helemaal in ligstand.
    Hy is erg groot vandaar dat hy in beiden niet meer paste

Groetjes Nancy

Deel Deze Pagina