waaneer met mooie weer geen voetenzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anja 29, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    waarneer doen jullie de voetenzak uit de wagen en waaneer doen jullie het zomerjasje aan i.p.v. de winterjas? :) :)

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    als het buiten echt 12-15 graden is, ook in de schaduw gaat de voetenzak eruit, nu met die frisse wind nog maar even niet, en omdat hij toch in een voetenzak zit heeft hij hier eigenlijk altijd zijn zomerjasje aan in de wagen, winterjas alleen op de fiets of als het regent.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Kylian zit nooit in de voetenzak, heb het ding afgelopen tijd (1,5 jaar) hooguit 10 keer gebruikt en dat was dan als het vroor buiten.
    Voor de rest heeft hij als het kouder is gewoon een dikke broek aan (zo eentje die wat gevoerd is van binnen met fleece) en kniekousen.
    Een winterjas heeft hij voornamelijk op de fiets nog wel aan maar daar omheen een fleece jasje (is nog wel wat dikker dan zijn zomerjas).

Groetjes Anita

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Gisteren... :) Anders kan het zitje van de kinderwagen niet mee in de kofferbak en moet ik het op de achterbank leggen... Niet handig met een kind ernaast in een autostoel... :) Jelle heeft zinds vorige week zijn zomerjas soms aan, het ligt er een beetje aan hoe warm het is in de auto. Die staat de hele dag in de zon en als je dan ook nog in zo'n warm stoeltje moet zitten... Pffft... Ik krijg het al warm als ik eraan denk.. :) Overigens als ik echt met hem ga wandelen doe ik hem nog wel zijn winterjas aan, maar hier is het vaak met de auto even naar de AH en dan zijn we toch de meeste tijd binnen.

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik had vanmiddag de voetenzak eruit gehaald, omdat het best warm is hier in het noorden! Wel heb ik hem zijn winterjasje nog aangedaan, mede omdat hij wat verkouden is. Maar mijn zoontje heeft het altijd heel snel warm!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind het echt niet warm genoeg nog! Zelf ben je bezig met lopen of tillen/boodschappen doen, maar je kindje doet niets anders dan zitten (of liggen).
    Het is wel lekker weer, maar de schaduw is nog koud en het windje ook!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier zit tie er ook nog op hoor. Wat Guppie ook zegt, je kindje zit stil in de wandelwagen en dan kan het nog best fris zijn.

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Vandaag zonder winterzak maar nog wel een winterjasje aan hoor.

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hier nog de voetenzak en winterjas.
    In de zon is het warm, maar in de schaduw niet, en aangezien ik niet de hele tijd met de kinderwagen in de zon sta...
    In de auto heeft Lars geen jas aan, want daar word het nu met die zon bloedheet in.
    Denk dat ik de voetenzak eraf haal als het ook in de schaduw lekker warm is, en dan ook een zomerjasje aan.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier met dit weer geen voetenzak maar wel winterjas

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Vandaag geen voetenzak en een dik vest aan ipv zn winterjas. Leuke zomerjas moet nog gevonden/gekocht worden. Mn dochter had vanmiddag een bodywarmer aan..

12. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    moeilijk he!
    hier ook met dit wat warme weer de voetzak eraf.
    en vanmiddag pak ik mooi de fiets!

13. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Ik vind het ook erg moeilijk.
    Mijn zoontje heeft nu nog wel een voetenzak, en ook een winterjas aan, muts op en sjawl om. Vind het nu echt nog te koud! Misschien als het vanmiddag iets warmer is, dan doe ik zijn muts en sjawl af.
    Maar die voetenzak gaat er nog niet af hier.
    En vanmorgen op de fiets had ik hem nog heel warm ingepakt.

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ze krijgt haar zomerjas aan als ik 'm ook aan heb!
    En de voetenzak laat ik er nog in zitten tot het een graad of 15 is denk ik.

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    als ik merk dat hij er half gekookt uit komt dan haal ik hem eruit.
    Ik heb gisteren een dikvest gekocht en een bodywarmer dus word het echt te warm voo zijn jasje dan kan hij eerst dit aan

16. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hier ook nog lekker de voetenzak...
    Pas als het een graad of 15 is doe ik hem eraf hoor
    Ze liggen nog zo stil...

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    vanmiddag in de zon op een terrasje gewoon de hele zak opengeritst en opgerold onder zijn voeten (hij kan er niet af zag ik...) als het dan toch nog weer koud word rits ik m wel weer dicht :)

Deel Deze Pagina