Blijft dat zo?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Britt16, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Je vind je eigen kindje natuurlijk de allermooiste, liefste enz...
    Zo klein/of al groot, je wilt het de hele wereld laten zien.
    Ik vind het ook erg leuk als mensen naar mijn dochter kijken en zeggen dat ze een knappe baby is. Ik wil haar aan iedereen showen!

Nu ben ik gewoon even nieuwsgierig of dat voor altijd zo blijft. Hoe is dat met jullie, hebben jullie dat gevoel ook nog steeds bij je wat oudere kindjes? Ik hoop dat dat gevoel nooit meer weggaat. Maar ik ben waarschijnlijk te voorbarig Haha
    Hoe ervaren jullie dit?

Liefs Britt
    en een kus van Charell

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik kan nog niet voor mezelf spreken, Elian is pas 4 maanden en ik vind hem nou al zo'n enorme knapperd, ik denk/hoop dat dat nooit veranderd!

Maar wat ik bv wel bij mijn eigen moeder zie en bij de moeder van mijn vriend dat zij het nog steeds erg leuk vinden als iemand iets positiefs zegt over hun kinderen.. b.v. knappe dochter / zoon. Ze lopen ook alletwee standaard met foto's rond in de handtas / portomonee van de (klein)kinderen. :D

3. Lientje76

Lientje76 Actief lid

10 aug 2006
    189
    0
    0
    Wij vinden onze dochter ook nog steeds de allermooiste die er is! En ze was ook al zo'n knappe baby ;) We moeten nu wel lachen als we de babyfoto's terugkijken hoor, want als je er van een afstandje naar kijkt dan is onze mening wel enigszins gekleurd! Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind als iemand iets positiefs over haar zegt. Genieten!

4. Niet meer actief

ik vind het nog steeds heerlijk om te pronken met danisha... en vind het heerlijk als mensen iets positiefs zeggen of om haar moet lachen of wat dan ook.. daarin tegen doet het me nog steeds wel wat als mensen opmerkingen maken van: wat een dikkertje of zo flinke meid die van mij is nog lang niet zo groot enz enz .. ja mensen ik weet wel dat ze lang en stevig is voor haar leeftijd maar daarom houd ik niet minder van haar dan jij van jouw kind... grrr...

ze is voor mij het allermooiste in mijn leven!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn zoontje is 15mnd nu en het is nog altijd zo hihi vol bewondering en verwondering bekijken we (papa ook :) ) iedere dag hoe prachtig hij is.
    vind het wel leuk dat papa net zo trots is

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn oudste is 4 jaar en nog steeds is het heerlijk om te horen als anderen iets positiefs over haar zeggen!
    Ik denk dat dat nooit zal ophouden, heerlijk om trots te zijn.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoon is 3 1/2 jaar en heb nog steeds dezelfde gevoelens voor hem als dat hij baby was....Alleen komen de 'achterhetbehangplakgevoelens' er op een gegeven moment ook bij, maar de vergevingsgezindheid die je tegenover je eigen kind hebt, is enorm, juist omdat je elke keer weer smelt van zo'n knap smoeltje :D Mijn dochter Misha is nu bijna 14 maanden en voor haar heb ik hetzelfde gevoel. Voordat ze geboren werd kon ik me niet voorstellen dat ik van allebei zo ontzettend veel kon houden, nou geloof me, dat kan makkelijk ;)

8. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Als ik naar m'n moeder kijkt duurt dat vast tot je kleinkinderen hebt. Ze vindt Nova nu de mooiste en leukste baby ooit volgens mij.....

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha nou dan hebben we nog even haha. ik ben ook reuze trots op wat wij geproduceert hebben, en groei iedere keer als mensen zeggen dat het zon lekker mannetje is

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik ben het met Loetje eens!

Mijn oudste is 5,5 jr en die geef mij ook regelmatig"achterhetbehangplakgevoelens" :) maar ik ben zeker ook nog zo verliefd op haar als toen ze een beebje was.Ook bij Vince heb ik dit!

Denk niet dat het over gaat!

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook een trotse mama ;)
    Dat gevoel is er sinds de eerste dag geweest en is er nu nog steeds.
    Ik geloof ook niet dat dat ooit weg zal gaan.
    Voor mij is Luca de mooiste baby die er is ;)
    Ik sta nog steeds trots te stralen wanneer er iemand zegt hoe knap Luca wel niet is...zeker als het vreemde mensen zijn. ;)

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha ja maf is dat he? Ik dacht als we straks een baby hebben die echt niet knap is, zal ik dat echt wel toegeven. Maar toen ze er net uit was, helemaal opgezwollen (zat beetje klem) en blauw vonden we haar MOOOOI en KNAAAAP! Echt maf want achteraf bleek ze toen echt niet zo mooi, haha.

Maar nu, als ik 'r zie denk ik.... Wat is het toch het knapste kind van de wereld! :D

Het gekke is ik vind nu bijna ook alle babietjes wel leuk, lief en vaak zelfs knap terwijl ik voorheen minstens de helft op een soort gesmolten ET's vond lijken...

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn moeder zegt dat dat altijd zo blijft. Dat ze nog steeds heel vaak trots op mij en mijn broertje en zusje is, zeker nu ik mama ben ;)

Ik geloof dat ook wel. Vind het heel bijzonder om een kindje te hebben!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij blijft dat altijd inderdaad. Bij mij word het alleen maar erger. Eva wordt met de dag mooier ;).

Ik vind andere baby's vaak ook heel leuk, maar het valt me nu pas op (sinds ik zelf een baby heb), hoe verschillend alle baby's zijn. Ik zie natuurlijk Eva de hele dag en dan zien andere baby's er zo heel anders uit! En ondanks dat die niet lelijk zijn, Eva blijft toch de allermooiste ;).

Deel Deze Pagina