Ik vraag het me af. Wat is nu het verschil bij Kruidvat luiers Newborn en 2. NW is van 2,5-5 kilo en 2 is van 3 tot 6 kg. Is dan het enige verschil die halve kilo aan de onderkant en de kilo aan de bovenkant?
Ik zou het echt niet weten. Heb diverse merken gehad maar vind kv veruit de fijnste. Weet alleen dit verschil niet. En heb tot nu toe alleen de newborn gehad maar de 1 is in voordeliger pakken te krijgen.
rijtjes heeft gelijk, in de newborn zit een urine indicator (wel een heel brakke, die van de pampers vond ik beter). Verder is de newborn volgens mij heel iets smaller en iets lager bij de rug. Maar ik heb mijn zoontje heel lang in de newborn gehad en ben direct daarna overgestapt op maat 2 (heb geloof ik 1 pak mt 1 gehad) want toen waren de newborn luiers nog gratis met van die kortingsbonnen Dus echt heel goed het verschil weet ik niet
Ik vind zelf het verschil in maat tussen 1 en 2 heel groot! Mn zoon is geboren met bijna 8 pond, pastte makkelijk een maand lang in maat 1. In de kraamweek had de kraamzorg een luier in maat 2 uit de kast gevist en die kwam zowat tot onder zn oksels. Daarbij is een zo klein mogelijke maat altijd het goedkoopste per luier.
Aan de voorkant daar komen blauwe sterretjes als ie vol is.. Of precies andersom... Gaan de sterretjes weg.. Haha is lweer 9 maanden gelede.. Hij is idd niet zo goed maarja... Zoon din is toch ook onzin
Gut, nooit geweten. Maar ja, mijn dochter is al de beste indicator. Als die gepiest heeft dan weten we het wel . Dan laat ze toch heel duidelijk weten dat ze een schone luier wil @Suusjeuh: dan zal voor mijn dochter voorlopig 1 goed zijn denk ik. Die is namelijk net de 3500 gram gepasseerd.