keelamandelen verwijderen en speen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sandraske, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij onze dochter gaan waarschijnlijk de keelamandelen eruit binnenkort.

Nou heeft ze nog een speentje, weet iemand of ze het speentje gewoon mogen kort na de ingreep?

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Kort na de ingreep niet, maar wij hebben de speen 's avonds wel gegeven.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    eigenlijk niet. Maar bij ons zei de broeder : geef het maar. Want Owen was zo over zn toeren. Hij bracht meer schade toe met het huilen dan dat ie zou doen met zn speentje.

Succes!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dat was bij onze dochter ook met de neusamandelen, toen hebben ze de speen een stuk afgeknipt zodat ie niet vacuum zuigt.

Ik zie het niet zo zitten om nu met de speen te stoppen, ze is net uit het zh en slaapt nog slechter dan voorheen..

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hadden sowieso een speen die niet vacuum kon zuigen. Dus gelukkig geen verknipte speen hier terug van het ziekenhuis ;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik weet ook niet hoe dat zit, dacht dat niet kon bij spenen. Maar van de verpleegster moest er toen een stuk afgeknipt worden.

Wij hebben difrax spenen..

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben spenen van Avent.
    Ja ook geen idee eigenlijk. Stond volgens mij toen op de verpakking ofzo.

iig hebben we er geen problemen mee gehad na de operatie.

8. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze van als een kind echt niet stil wordt zonder speen dan mag hij/ zij de speen hebben, want huilen kan nog meer pijn doen.

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Wist er niks van dat spenen niet zouden mogen. Die van mij heeft dus gewoon een speentje gehad en ze leeft nog steeds :D

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

haha oke! Bij de neusamandelen mocht het eigenlijk niet maar aangezien het maar bleef bloeden omdat ze overstuur was mocht het wel (eerst stuk afgeknipt)

11. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier is er niks over gezegd bij de neus amandelen verwijderen. Meteen toen ze wakker werd nam ze haar spenen en nieman die wat zei.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Blijf t apart vinden om te lezen dat ieder zh er anders mee omgaat.. Kno-arts zegt er iedere keer wat van, nog steeds aan de speen?? Ja dus..

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou de speen gewoon meenemen en het op dat moment dan bekijken. Zou 'm dan wel even uitkoken van tevoren ivm bacterien ed.

Wij hebben ook Sven zn favoriete boekje meegenomen. Hij kwam erg verdrietig uit de narcose, maar dit boekje deed wonderen. Binnen een paar minuten was hij rustig en viel op schoot in slaap. Zonder speen.

Deel Deze Pagina