wanneer in groot bed slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door rooskoks, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooskoks

rooskoks Lid

28 apr 2011
    19
    0
    0
    wanneer lieten jullie, je kind in een 1 persoonsbed slapen en niet in een kinderbedje?
    Onze oudste dochter slaapt nu nog in ee kinderbedje, maar we willen haar door laten schuiven naar een groter bed, zodat de jongste er op een gegeven moment in kan.
    Zeker nu we een derde aan het overwegen zijn.

gr Roos

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hoe oud is je kleintje?

Mijn jochie slaapt nog in een peuterbed, omdat het beter op de kamer past. Maar bij mijn ouders slaapt hij al 2 jaar in een gewoon bed.
    En mijn neefje slaapt vanaf 2 ook in een gewoon bed.

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Mijn dochter is van haar babybed naar haar kinderbed gegaan. Ze was toen 3 jaar. We hebben dus geen tussenbedje gekocht.
    Ze heeft nu een leuk bed van Lief.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier net voor zijn derde verjaardag naar een eenpersoonsbed. Hij lag nog lekker in zijn ledikant, maar het werd te krap. Zijn kamer is lekker ruim. 3.50 bij 3.50, dus een groot bed past makkelijk.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier met 19 maanden over gegaan naar een eenpersoonsbed. Hij slaapt er heerlijk in en ligt zelfs onder z´n dekbed (heeft nooit onder lakens of dekens willen liggen in z´n ledikant..

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Met ongeveer 2,5 jaar overgegaan van het ledikant naar een eenpersoonsbed (halfhoogslaper).

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    onze oudste is met 2 jaar naar een groot (cottage) bed gegaan.

De jongste gaat -wanneer het zo ver is- over naar een juniorbedje. Haar kamertje is een stuk kleiner.

Deel Deze Pagina