beetje lang om uit te leggen,maar het komt erop neer,ik heb voor mijn dochter van 3 jaar een kadotje nodig van ongeveer 35 euro! uiteraard mag het ook 5 euro naar boven of beneden,maar rondom de 35 euro. het moet dus 1 kado zijn,dus niet meerdere losse dingen twv 35 euro! maar nu komt het dus! ik weet niet zo goed wat! ze hebben al best veel speelgoed .maar mijn dochter weet de laatste tijd geloof ik niet echt wat ze leuk vind,ik kan niet echt ontdekken wat ze ECHT leuk vind.. eerst was ze echt 1.5 jaar lang helemaal in de poppen en poppenwagen en bedjes enz enz. maar daar kijkt ze nu helemaal niet meer naar om..hetzelfde met het keukentje.. ze speelt de laatste tijd het meeste samen met mijn zoontje met de auto's en garage.. dus hebben jullie toevallig ideeen?? bedankt alvast..
mega blocks heb ik al ( met zo'n bouwtafel) maar die wilde ik net de deur uit doen,want daar hebben ze helemaal nooit naar om gekeken! zo moeilijk!
ja daar zat ik ook aan te denken, want ze hebben nu de ark van playmobile. daar spelen ze in bad altijd mee ( het is een drijvende) andere ideeen zijn altijd welkom!
Ik dacht ook meteen aan duplo Voor dat geld heb je volgens mij hele leuke sets. Je hebt ook dierentuin thema's etc.
hier toevallig vandeweek de boerderij gekocht.. erg leuk ding! ik vind playmobil zo duur.. dus wil altijd wel even kijken of de doos daadwerkelijk eits bevat waarvan ik denk dat het de moeite waard is... maar die boerderij was wel een voltreffer. hebben ook een speeltuin en iets met elfjes.. ook superleuk de boerderij was ong. 30 euro meen ik me te herinneren de andere 2 heeft ze voor haar verjaardag gekregen.. geen idee wat die kosten.
Bij bart smit hebben ze een leuk computerspelletje kost 39 euro. Is met toch en een pennetje. Dit heb ik gekocht voor 5dec
Mja ligt er aan hoe je het bekijkt.. Het is allebei een boerderij met poppetjes en beestjes.. Dus wat dat betreft ja. Maar gevoelsmatig volgt het elkaar min o meer op. Sinds de Playmobil speelt ze veel minder met little people. Nou staat de playmobil (grote kist van vroeger) boven en de little people beneden. Geen idee wat ze zou kiezen als het allebei op dezelfde verdieping zou staan
Heeft ze al een groot bed? Een nieuw dekbedovertrek misschien? Van iets waar ze helemaal gek op is? Hello Kitty of zo. Kom je alleen denk ik onder de 35 euro uit.....
ze heeft idd een groot bed. en ze is helemaal gek van k3 dus heeft ze bij haar nieuwe bed een k3 overtrek gekregen.. ik heb toch liever denk ik gewoon een goed stuk speelgoed wat ze leuk gaat vinden ( haha hoop ik) maar ik hou het zeker in gedachten! want leuk vind ze het zeker..
een tafeltent? een verkleedkoffertje? een fiets (marktplaats, 35 moet lukken) knikkerbaan (die je kunt opbouwen) een spel (haba bijv)
Tis dan 10 euro goedkoper .... Maar je hebt ook van k3 een mircrofoon met liedjes erop hij is echt heel erg leuk en dan een k3 pyama erbij ?? Of k3 jurkje ?? Stereotoren ?
Begreep dat tot kerst ze bij de intertoys de playmobil steeds verschillende sets in de aanbieding hebben.
de k3 microfoon is hier een groot succes. wij hebben voor sint de fiat500 van barbie, die is ook 35 euro Misschien een cd speler voor haar kamer als ze die nog niet heeft?