Zoontje gaat met ledikant aan de haal

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moniki, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Hoi meiden,

Sinds een paar dagen gaat mijn zoontje met zijn ledikantje aan de haal, terwijl hij dus in bed ligt ;).

Hij heeft het ledikantje al een paar keer aan de andere kant van de kamer gezet en zelfs een keertje de deur gebarricadeerd.

Ik heb geen idee hoe hij het doet :(. Maar heeft iemand enig idee wat ik hier aan zou kunnen doen??

Groetjes Monique

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Misschien kleine rubbertjes onder de poten plakken? Dat het een soort anti-slip effect heeft ofzo?
    Lijkt me een bijzondere ervaring, bedje ineens aan de andere kant van de kamer :D, misschien doet ie hetzelfde wat mijn man vroeger deed en onze zoon nu ook, op ellebogen en knieën naar voren/achteren wiegen en zo met z'n hoofd tegen het ledikant bonken? Of kan ie al staan en springt ie in z'n bed?

Hoop dat je er wat aan hebt, liefs!!

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Dank je voor je reactie!

Heb het inderdaad geprobeerd met die anti-slip dingetjes en heb er ook een kleed onder gelegd, zodat het niet zo makkelijk glijdt over het laminaat. Helaas niet het gewenste effect :p

Ik heb ook echt bijna in m'n broek gepiest toen ik het de eerste keer zag! Ik hoorde op een gegeven moment wat gerommel aan de babyfoon (echt zo'n vingertje die er overheen gaat zeg maar) en die staat dus aan de andere kant van de kamer. Ik heb volgens mij nog nooit zo dom mijn man aangekeken, hihi.

Het gekke is dat je verder helemaal niks hoort, geen gebonk, geschuif of wat dan ook...

Gisteravond is ie weer aan de wandel gegaan met z'n bed en 2 pakken pampers leeggeplukt en in z'n bedje gestouwd. Kom je boven, zegt ie heel droog 'nah' en staat naar de pampers te wijzen, zo van hoe komen die daar nou?? :D

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Whahaha wat een lol! Hier ging mijn zoontje een paar weken voor zijn tweede verjaardag in een groot, zwaar bed. Wellicht dat dat een optie is?

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Whahahaha, tis toch wat met die kids :D ze verbazen je echt telkens weer! Misschien klimt ie wel uit bed en schuift ie zo met het bedje door de kamer? Of kan ie dat nog niet? Wordt het tijd om in een 'echt' bed te gaan leren slapen?

6. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Ik heb er inderdaad ook wel over nagedacht om hem over te doen naar een groter bed, maar vraag me af en toe wel af wat ie dan wel niet gaat uitvreten 8)

Sowieso moet ik kijken hoe ik een traphekje voor zijn deur kan krijgen, dat wil nl. niet zo makkelijk en daar lopen we steeds een beetje op vast zeg maar ;) De bevestiging van de traphekjes die we gezien hebben is niet de juiste volgens mijn man en wil niet op onze aluminium deurposten (hoe of wat weet ik ook niet precies :(, misschien doet mijn man wel gewoon moeilijk). Denk toch dat we vanavond eens serieus deurposten en traphekjes moeten gaan bestuderen :p

En inderdaad blijven ze je verbazen, haha! Hij kan nog niet uit bed klimmen (maar dat zal ook vast niet lang meer duren!), maar dat had ik eerder verwacht dan met hele bed aan de wandel te gaan, hihi.

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Kan je niet het bedje vast schroeven aan de vloer.8) Of met secondelijm. Je moet toch iets. Hihi.

Succes er mee. :D

Wel grappig trouwens om te lezen kind gaat aan de haal met zijn bedje hihi.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jeetje...als dat een voorbode is...hier staat al een paar dagen na Finn zn middagslaapje znbedje ineens 30 cm van de muur!
    En ik snap niet hoe! Ik hoor echt niets!

Zou ook niet weten wat jullie er aan zouden kunnen doen...behalve dan een groot bed idd...

Succes!

9. adi

adi Niet meer actief

Sorry, ik lig echt in een deuk... En ik kan me inderdaad niet voorstellen hoe die dat voor elkaar krijgt als ie zelf nog in bed zit.
    Maar ik heb net even een portie gezonde slappe lach gehad toen ik het voor me zag :)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vloerbedekking leggen! :) dan glijd het niet meer ;)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihi, echt grappig! Alhoewel ik me voor kan stellen dat je je ook zorgen maakt!
    Maar ik kan me er wel een voorstelling van maken, hoe dat dan gaat: zitten in bed met de beentjes tussen de spijlen door en dan afzetten met de voetjes.... op glad laminaat hoef je niet zoveel kracht te zetten om dingen te verschuiven.
    Ik zou ff wat rubber kopen, (van dat fietsplakspul bijvoorbeeld? Of een stuk oude fietsband) en dat onder de pootjes plakken. Lijkt me knap als ie dan nog kan schuiven...
    En verder de pampers vooral erg buiten bereik leggen :D

12. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ik vraag me ook af hoe hij dat doet. Misschien een nachtje filmen en zodra je weet hoe hij het doet een oplossing bedenken..
    Ben wel benieuwd hoe hij dat voor elkaar krijgt, helemaal als je niets hoort..

13. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Wij snappen het ook echt niet hoe ie het voor elkaar krijgt, hahaha.
    Helemaal omdat we dus ook helemaal niks horen van geschuif of zo.

Vreemd kind heb ik toch..... :p

En Finn is dus ook al lekker bezig? Hopelijk blijft het bij een stukje van de muur schuiven!

Enne Adi, geen sorry voor de slappe lach hoor :D

Een kleed eronder werkt al niet, dus betwijfel of vloerbedekking wel wat zou uithalen. Ben bang van niet ;)

Rozemarijke, zoals jij het beschrijft dachten wij ook. Alleen zijn beentjes passen niet tussen de spijlen door...:( Ik ga maar eens vragen of mijn vader een cameraatje voor me te leen heeft, want ik weet het echt niet hoe hij het doet. Misschien als ik het gezien heb, dat ik dan nog wat kan bedenken om het tegen te gaan. En we hadden er al wel wat anti-slip onder gedaan, maar misschien niet anti-slip genoeg. Kan ik inderdaad nog wel even bekijken!

En anders denk ik dat we inderdaad op zoek moeten gaan naar een megazwaar groot bed, zodra we eruit zijn wat we met het traphekje kunnen doen. Geloof niet echt dat er wat anders op zit, al had ik daar liever nog eventjes mee gewacht. Maar ja, dit is zo ook geen doen...

14. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    pcies! Maar even kijken of dat lukt, haha. Had toch wel gedacht dat ik op z'n minst iets van geschuif zou moeten horen.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

haha ik heb geen oplossing voor je maar vind het wel mega grappig! Ik hoop dat je heel snel een camera hebt zodat je het op youtube kunt zetten haha

16. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    onze oudste deed dit ook hij bonkt (met zijn hoofd heen en weer en op en neer en zijn hele lijfje ook op handen en knieën) nogal veel, dus bed ging door de gehele slaap kamer van alles geprobeerd
    doordat hij zich zelf verwonde (scheurtje op het hoofd) kwam hij in een campingbedje dit was echter ook geen succes
    daarna vast gelegd in bed safetsleep, hierdoor bonkt hij nog wel maar slaapt veel rustiger en kan zich zelf niet meer verwonden (dat is het belangrijkste)

dus safetsleep is hier het wondermiddel alletwee kids slapen hier nog in, jelle is hierdoor veel rustiger geworden en slaapt dieper

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ook wel. sorry moest een beetje lachen omdat ik het echt voor me zie:) maar ik zou ook iets van rubber ofzo eronder plakken zodat het bedje niet meer kan schuiven.

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf

ja hier ook... Geweldig...

Dat stukje van "nah" met die pak luiers wat leeg getrokken was...
    "mijn naam is haas" ....

19. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik zou toch een groot bed doen.

je hebt namelijk ook traphekjes die je kunt klemmen

spinnekop

slim en/of sterk ventje heb je

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759