Last van prikjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by raspberry, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

Thirza heeft hier afgelopen dinsdag (dus 5 dagen geleden) haar tweede serie prikjes gehad. Vrijdag en gisteren merkte ik al dat ze niet lekker in haar vel zat, snel overprikkeld, slecht slapen... :( Vandaag heeft ze een aardige verhoging en is ze gigantisch hangerig geweest. Wilde ook voortdurend drinken, heb er (vanaf middernacht gerekend) al 11 voedingen op zitten :( Voel me helemaal uitgedroogd nu!
    Kan dat nou nog steeds van de prikjes zijn? Ik las ergens dat ze daar tot 10 dagen erna nog last van kunnen hebben... Hoe reageerden jullie kindjes erop en wanneer was het over dan?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Klinkt idd als gevolg van de prikjes. Onze oudste heeft het ook gehad. Koorts en hangerig en zo.
    Maar bij de jongste nu helemaal niks gemerkt. Kan verkeren dus.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Je kan ook een zetpilletje zetten,misschien toch voor de koorts etc..
    En wat ik bij mijn dochtertje deed was koude washandjes op haar benen,direct na de prik..maar die is er gelukkig niet ziek van geweest.

ik hoop voor je dat ze snel beter is.

4. raspberry

De vorige keer had ze er helemaal geen last van, dus dat verschilt zelfs per keer, ;)
    Heb haar idd een zetpilletje gegeven, toen lukte het haar in ieder geval om al drinkend even in slaap te komen... Ben ik ff blij dat het weekend is en ze gewoon lekker de hele tijd bij me kan hangen, ;)
    Hopelijk is het morgen beter, want dan moet ik haar naar de gastouder brengen... :( Lijkt me niks als ze zo ziekig is, (tja, wordt m'n tweede werkweek, dus ik mag gelijk hieraan wennen.. Zal nog wel vaker gebeuren dat ze wat ziekig toch gewon naar de gastouder moet :().

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Bij de eerste 3 prikjes hoor je na 2 dagen geen last meer van te hebben. Bij de latere prikjes (ik geloof die van 14 maanden) krijgen ze vaak een week na de prikjes last.
    Misschien heeft ze gewoon een klein virusje te pakken.
    Beterschap iig!

6. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    als isa prikjes krijg, doe ik halfuurtje eerder zetpiltje erin en dan blijft hij ook rustig en krijgt ook geen koorts. misschien moet je dit ook proberen

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    De BMR, met 14 maanden, die geeft wel een latere reactie. Maar de DKTP (met 2,3,4 en 11 maanden), die maar tot 48 uur..

Helaas hangen er allerlei virusjes in de lucht. Dus ze kan zomaar iets hebben opgepikt

8. raspberry

Dan zal het wel gewoon een virusje zijn idd... ben zelf inmiddels ook niet helemaal fit, dus ws hetzelfde virusje te pakken.

Share This Page