Eet drama met 9,5 maand...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Wie herkent dit...?het is echt drama met eten,echt alles,ze neemt de eerste happen gulzig en daarna gaat ze heel driftig NEE schudden en alles weg duwen,ik stop er dan wel mee,maar ze is me volgens mij aan het uitproberen...ze doet het trouwens mij mijn man of moeder nog erger...flesje gaat nog wel redelijk...
    Is dit weer zo fase?

Groetjes,

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop het, hier hetzelfde verhaal al anderhalve week...Voorheen smulde ze volle borden leeg, en nu is ze heel erg kieskeurig en vindt het na een paar happen wel weer genoeg..

3. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Hallo!

Klinkt heel bekend! Dit hebben we hier ook gehad.. begon met 8,5 maand en het begint nu weer beter te worden! Dus mischien toch een fase, wij hebben er geen strijd van gemaakt, zodra ze niet meer wou het eten weggezet en toetje gegeven (dat bleef er goed ingaan ;) ) Op een gegeven moment ging ze vanzelf weer beter eten, niet meer zo gulzig als in het begint maar wel goed..
    Succes ermee!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik zocht er al naar , noui sinds hij stukjes krjgt de 8maanden potjes is het drama echt vreselijk het fruit en de warme prak .
    Idd eerste hap gulzig en dan gaat hij nee schudden en wegduwen en houdt zn lipje stijf op op elkaar, echt vreselijk, heeft nu al 2dagen geen fruit op en geen warm eten
    hij vertikt het.
    Waarschijnlijk als ik de 6maanden potjes geef eet hij wel ,maar dan ben ik bang dat hij dr helemaal eeen potje van gaat maken.

Deel Deze Pagina