Waar inschrijven??

Discussion in 'De lounge' started by Kellebell020, Feb 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kellebell020

Jan 24, 2012
    9
    0
    0
    Kleine uk!
    Zuid-holland
    Hallo meiden:D,

Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen:
    Mijn vriend en ik krijgen een kindje, hij gaat de kleine erkennen.
    Wij staan allebij "verkeerd" ingeschreven. we wonen niet samen.
    Hij staat bij een vriend ingeschreven maar "woont/verblijft" bij zijn moeder.
    En ik sta bij mijn vader ingeschreven maar ook ik "woon/verblijf" bij mijn moeder. Ik ga bevallen in het ziekenhuis in een andere plaats dan mijn woonplaats bij mijn vader. Dus ik moet de kleine inschrijven in de gemeente van het ziekenhuis, zover was ik al.
    Nou vraag ik me af of de kleine met het aangeven bij de gemeente automatisch ingeschreven wordt op het adres waar ik ingeschreven sta? Wat weten jullie hiervan en kunnen jullie mij helpen of antwoord geven??

Alvast superr bedanktt!!!:D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn man heeft de kinderen aangegeven in Breda, daar zijn ze geboren, en Breda heeft het doorgestuurd naar Etten-Leur en daar zijn ze vanzelf ingeschreven op ons adres.

Maar wij wonen dus wel allebei op hetzelfde adres, geen idee hoe het zit als de ouders apart van elkaar staan ingeschreven bij wie ze komen.

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ze worden automatisch op het adres ingeschreven waar jij verblijft volgens de gemeente....

maar je moet je kindje nog aangeven bij het gemeentehuis meteen nadat hij geboren is. dan kun je dat vast wel uitleggen....

Share This Page