Hoi meiden, Mijn dochter heeft weer iets van mij geërfd namelijk het verkeerd slikken Wij slikken namelijk naar voren (beetje lastig uitleggen maar duwen het eten zeg maar naar voren in plaats van naar achter) Ik heb er nu geen moeite meer mee maar Tess dus wel en gaat het stukjes eten dan ook best lastig. Nou heeft het cb aangeraden om met haar naar de pre-logopedist te gaan en ik vroeg me af of er iemand hier is die daar ook is geweest? Groetjes Debzie
Hoi hoi, Nooit bij geweest maar verbonden aan onze praktijk zit een logopediste die vroeger ook heel veel kindjes op jonge leefdtijd heeft behandeld daar had ik laatst een gesprek over met haar omdat mijn zoontje nog niet praat enzo. En ze schijnen toch op hele jonge leefdtijd al veel te kunnen doen! Dus ik zou gewoon eens op gesprek gaan bij een logopediste Groetjes Kylain
Wij (of eigenlijk Lisa) lopen bij een logopedist omdat Lisa niet meer drinkt, nu zijn we begonnen met lepelvoeding (pap) en ze heeft daar tips bij om dat te laten slagen. Ze kijkt mee hoe wij het doen en geeft echt bruikbare tips. Ik kan het dus zeker aanraden!
Bedankt voor jullie reactie! Ga maandag maar de logopediste hier uit het dorp bellen want er werd mij verteld dat zij vooral jonge kinderen doet en dan horen we van haar wel of het nut zal hebben!
Hier veel baat bij prelogopedie gehad. Door vroeggeboorte geen/zeer slechte zuigeflex .. veel bruikbare tips gehad (duurde nog steeds ca 5 mnd voodat het helemaal prima ging). Krijgen nu ook nog begeleiding met 1e hapje en staks de boterham. Onze prelogopediste zit in het ziekenhuis....