nog even en dan is het zover........... Dan word onze dochter 1 jaar oud.................(Wat gaat de tijd toch snel) Wat kun je haar no u op haar verjaardag geven, wat ze echt leuk vind? Ik vind het altijd zo moelijk he, dus ik hoop dat jullie een paar goede ideeen hebben. Zal toch wel niet de enige zijn met een dochtertje.........hahaha
Hmm wij hebben dochterlief een tractor gegeven van little people ze is gek op met autoos door de kamer crossen en de little people tractor kan ze met dr hele gewicht op hangen plus dat er natuurlijk een boertje en een koe bij zitten. en in de hooiwagen op de aanhanger zit nog een knorrend varkentje verstopt en.. natuurlijk muziek uit de "stoel" van de boer superding verder heeft ze nog vanalles gekregen van opa en oma... zoals een loopwagen, loopfiets, blokken, little people dingen etc... er zijn in ieder geval gewoon TE veel leuke dingen om op te noemen gewoon even shppen bij bart smit en na 10 minuten moet je gaan afstrepen ipv dat je niet meer weet wat je moet kopen
wij hebben Esmee little people gegeven, ze is er gek van. ook heeft ze een babywalker gekregen (van opa en oma) daar loopt ze ook veel mee. en anders misschien iets voor buiten als dat natuurlijk mogelijk is: zandbak, schommel,fietsje
* Loopwagentje * Driewieler met duwstang * Duplo * Boekjes * Little People * Houten blokken * Kleding * Koekjestrommel Fisher Price (hier een groot succes! ) Succes met het maken van een verlanglijstje!
Ik ben niet zo thuis in de Little People, ben ook opzoek naar leuke cadeaus voor mijn dochtertjes 1e verjaardag....wat hebben jullie precies van Little People gegeven?
Hier van Little People de schoolbus en de boerderij. De boerderij vind ze erg leuk er zitten hekjes en klepjes aan die geluid maken wanneer je ze open en dicht doet. Helemaal leuk! Verder doet ze er nog niet zo heel veel. Maar als ze ouder worden gaan ze er toch steeds anders mee spelen.
Amy heeft hier de boerderij, dierentuin, paardestal, circus trein en de gewone trein. Ze speelt er graag mee, voornamelijk met de poppetjes die er bij zitten. Daar loopt ze de hele dag mee te sjouwen. De geluiden ervan zijn ook erg leuk. Ze heeft ook een driewieler gekregen, een muziektafel en ja boekjes.
Wij geven F een stoeltje voor zijn verjaardag. Daar kan hij hopelijk nog een hele tijd mee vooruit. Van de rest van de familie krijgt hij speelgoed. Waarschijnlijk duplo. http://www.ricusminidesign.com/pagina5.html
toppers voor mijn dochter (waar ze ook nog lang mee blijft spelen): * DUPLO (met stip op 1) * serviesje, potjes, pannetjes, speelgoedeten, plastic bestek, etc. * een speelgoedkeukentje als het budget en de ruimte in je kamer het toelaat (wij hebben een hele leuke houten voor 70,- gekocht op internet als enige cadeau voor haar eerste verjaardag; ze speelt er vanaf haar eerste verjaardag t/m nu echt dagelijks mee) * boekjes * pop + poppenwagen (ze liep al met haar verjaardag) * opblaaszwembadje (ok, nu nog niet in gebruik, maar de zomer komt eraan!) * badspeeltjes Alvast veel plezier!
Hoi Hoi, Enige tijd geleden heb ik ook deze vraag gesteld. Ik vond het ook zo moeilijk! Maar we zijn er uit! Frederique krijgt een Lillyfee driewielen. Kun je kopen bij Intertoys en je hebt natuurlijk ook een jongens uitvoering. Je kunt een plateau erbij kopen waar ze nu hun voeten op kunnen zetten als ze nog niet kunnen fietsen. Duwstang, die er ook weer af kan. Wij vinden het ideaal! Een cadeau waar je de komende 2 jaar zeker wat aan hebt. Van opa en oma krijgt ze zo'n zandbak- schelp voor in de tuin.