Jaja hij is weer opgepakt, ben er benieuwd hoe dit afloopt! Hoe denken jullie erover is hij schuldig of niet? Ik denk zeker dat hij er wat mee te maken heeft!
Ik heb 'anders' gestemd. Ik denk namelijk wel dat hij er meer van weet dan hij nu zegt, maar dat hij haar niet vermoord heeft ofzo (als ze al dood is, want ook dat blijft maar onduidelijk... dat vind ik nog wel het gekke van het verhaal). Liefs, Josien
ja inderdaad eigenlijk is ze gewoon nog vermist, hoe kunnen ze hem doen poging tot doodslag opleggen mag dat?
Ik weet het niet , ik vind hem wel geniepig maar ik weet niet of hij haar vermoord heeft ... maar andere kant van het verhaal is dat het er bij mij ook niet ingaat dat dat meisje zo onschuldig was als er word beweerd door haar moeder .. dan zou ze niet met een vreemde kerel en zn vrienden op het strand midden in de nacht belanden ...
Het schijnt dat die Natalee een echt sletje was... Persoonlijk denk ik dat ze flink gefeest hebben,het neusje volgeduwd met coke,op het strand hebben liggen flikflooien,ruzie gehad hebben en Joran heeft haar geslagen of zo en is weggegaan. Natalee is daar achtergebleven en is de verkeerde tegengekomen en is vermoord en ergens gedumpt waar ze haar nooit vinden. Mijn mening hè
Ja zo denk ik inderdaad ook , of ze is in een slechte trip de zee ingelopen verzopen en door de haaien opgegeten .... er zijn zoveel dingen die er gebeurd kunnen zijn ... ben bang dat je daar nooit meer achterkomt
Of ze is gewoon gevlucht naar Zuid-Amerika voor die ontzettend enge moeder van haar. Dat vrouwtje bezorgt Maud kippenvel....brrr..
Ja mijn idee , die moeder is ook niet goed bij dr hoofd , en begrijp me niet verkeerd vind het vreselijk dat haar dochter vermist word , maar ik vind dat ze teveel bezig met iedereen de schuld te geven , denk dat ze haar energie beter ergens anders in kan steken ..
ze is al een keer eerder van huis weggelopen met een flinke som geld. dus tja wie weet zit ze ergens in de out back van australie. aan de andere kant als ze vermoord is is ze waarschijnlijk gedumpt op zee en idd opgevreten door de haaien. en geen lijk, geen moordzaak. je hebt toen een keer een reportage gehad van peter r de vries en daaruit kwam ook naar boven dat er heel veel in het politie onderzoek ed niet klopte, en dat er sprake was van veel corruptie. maar ik ben bang dat deze zaak niet opgelost wordt. ook al zou joran het gedaan hebben zonder lijk heb je geen moordzaak en kan hij denk ik niet veroordeeld worden. joyce
Ik heb ook gelezen dat nathalie echt een cokeslet was,ze kwam net uit zo'n afkickcentrum en is gelijk vanuit daar naar aruba gegaan. Ik denk zeker dat joran dit met zijn vriendjes heeft gedaan anders geef je niet meer dan 22 verschillende verhalen op Hopelijk sluiten ze hem op,en over een jaar of vijf vinden ze de botten van onze cokeslet nathalie.
ik heb gestemd op schuldig, maar ik denk dat hij in elk geval schuldig is aan dat hij er meer van af weet dan hij zegt
Nou...dat kan ook wel iets minder grof of niet? Wat dat meisje ook gedaan heeft...niemand verdient het om vermoord te worden!
Precies, t zou je eigen ietwat losgeslagen puber dochter maar zijn, dan zou je wel anders piepen denk ik! Ik stem niet want ik vind niet dat het aan ons is om iemand schuldig of niet schuldig te noemen, vergeet niet dat de media ons alleen info geeft dat zij selecteren, en wij dus laaaaaaang niet alles horen.
vologens mij was di nataly helemaal geen losgeslagen puber? of nou ja, msischien heb ik heel veel gemist, want de laatste maanden volg ik het niet meer zo. ik deel wel de mening van josien, volgens mij weet hij meer dan dat hij zegt! jammer dat hij zo negatief in de publiciteit staat, want ik vind zijn naam wel erg mooi.. had hij maar 'jan' geheten.
Ik denk wel dat hij meer weet, maar haar niet vermoord heeft. Er is immers ook nog geen lichaam gevonden... Wie weet waar ze uithangt!
Dat denk ik dus ook iedere keer, maar durf de naam nu echt niet meer voor te stellen. Maar ik weet niet of hij schuldig of onschuldig is, aan de ene kant kan hij het allemaal heel mooi vertellen. Maar aan de andere kant heeft hij ook wel iets geniepigs. In ieder geval zou ik niet willen dat mijn zoontje op hem zou lijken of associaties op zou roepen. Dus de naam Joran valt af..
Ik ehb op anders gestemt. Ik zou niet weten of hij het gedaan heeft, maar hij weet er in ieder geval meer van!