in de onderwerp regel staat eigenlijk al wat ik wil vragen! vanaf wanneer gingen jullie kindjes in de tripp trapp stoel? we hebben m nu nog in de doos op zolder staan, maar ik ben zo benieuwd wanneer we m naar onder kunnen halen (en dan ook gebruiken)
Wanneer je kindje zelf een beetje kan zitten. Onze zoon ging er ongeveer met 6 maanden in ... maar niet te lang.
hier sinds een week, alleen met fruit en groente hap! 5,5 maand dus! Maar Tijn kan dus al zitten, en heb de verkleiner erin zitten! Hij vind het super! kus miek
Daan ook vanaf een maand of 6....gewoon alleen ff om in te eten, ik heb er wel een verkleiner in gekocht!
Klappen ze niet over de beugel heen dan? Mijn meisje is nog niet zo stevig. Als ik nu een blad van een andere stoel ervoor zet ( op een andere kinderstoel uiteraard), dan zit ze goed, maar zodra ik die weghaal, hangt ze over het stangetje heen.
Heb Fenja er nu pas in, hiervoor ging ze nog ze scheef hangen in de stoel. Nu blijft ze pas goed recht zitten. Maar vaak geven we ook nog een hapje in de wipstoel hoor.