droge hoest en zeer onrustig in de nacht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelique05, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    goedemorgen allemaal,
    ik hen een vraagje, sinds 2 weken is onze kleind joey heel erg onrustig, (8maanden oud) eerst sliep hij gewoon door in de nacht, maar sinds een week of 2 wordt hij om de 1 a 2 uur wakker, gaat heel erg huilen/gillen en dan ga ik kijken en dan slaapt hij gewoon, geef ik ze speen en gaat hij weer slapen, en zo 1 uur later weer.
    Ondertussen worden we er een beetje hondsdol van omdat meneer op de dag ook ineens niet meer wil slapen:$, dus vraag me af hoe hij dat vol houdt, maakt niet uit, maar hij huild dan ook want hij is zo moe, en ligt te geeuwen en in zijn ogen te wrijven..
    maar slapen o nee..
    nu heeft hij sinds een week ook zo een droge (lijkt wel kriebel) hoest, zit er aan te denken om maandag maar ff naar de huisarts te gaan, maar heeft iemand van jullie ervaring hiermee??
    normaal slaapt hij ook door tot half 9 in de ochtend, zit nu al vanaf kwart over 6 met hem in de kamer omdat hij heel de boel bij elkaar huild, nu ligt hij in de box te geeuwe en te spelen, weet echt niet wat ik moet doen, zeker niet na deze nacht die we hebben gehad, (8x eruit om speen te geven)...
    ik hoop dat iemand het weet.
    groetjes angelique

Deel Deze Pagina