Hoi Mijn zoontje heeft last van neusverkoudheid. Hij zit niet helemaal verstopt, maar het 'rochelt' een beetje (vanuit zijn holtes, niet zijn longetjes). Ik heb een neuspompje, maar als ik dat gebruik gebeurt er weinig. Toen had ik het idee om zijn andere neusgat dicht te houden. Toen zoog dat pompje vrij hard, waar hij van schrok en waar ik dan ook weer van schrok. Niet echt een succes dus. Wat doen jullie in dit geval?
Hier ook gehad. Zon peertje is een ramp. Je hoort idd het andere neusgatje dicht te houden. Onze dochter vind dat vreselijk en ging héél hard huilen. Zo sneu. Ik heb Luuf voor baby's gebruikt en neusspray (Otrivin baby) en een ui bij haar gelegd.
Ja, zo'n peertje is helemaal niks. Hier hebben we zoutoplossing en een ui naast het bed. Wanneer het echt te erg wordt hebben we de Otrivin Aspirator. Daarmee kan je zelf door middel van een slangetje met een soort van tuitje eraan, het snot wegzuigen. Mijn dochtertje vond het niet heel prettig, maar ze hoeft er niet om te huilen en het ademen gaat ineens weer een stuk beter erna.
als ze echt verstopt gaat zitten dan geven we neusspray voor baby's en zetten we haar bed omhoog zodat de druk er wat af gaat.
luuf voor baby's smeren bed schuin zetten zoutoplossing sprayen als je de neus schoonmaakt met een reiniger moet het wel vol met snot zitten en dan het andere neusgat dicht houden. succes!