Hallo ben erg benieuwd wanneer jullie (dus de mensen die hun baby's inbakeren) zijn gaan uitbakeren? hoe hebben jullie dat aangepakt en wat is er veranderd kwa slaap patroon ed.
Met de oudste na een prik niet meer opnieuw ingebakerd, zal rond 3 maanden zijn geweest. De jongste is nu ruim 4 maanden, en lijkt er absoluut nog niet aan toe, begin me langzaam een beetje zorgen te maken over hoe we dat aan moeten pakken
precies hier ook net 4 maand geweest en ook zorgen om hoe we het beste kunnen aan pakken vandaar de vraag
Tja, wat ik zeg, met de oudste cold turkey gegaan, en afgezien van een keer een extra speentje geven was er niet zoveel aan de hand. Maar met deze... pff, we zijn blij als die 24 uur na de prikjes voorbij zijn en hij weer in de doeken mag, dan slaapt iedereen weer.. puckababy is geen alternatief, dus denk dat we toch die pacco afbouwdoeken aan moeten schaffen.. die zijn alleen amper 2ehands te krijgen, en dan wordt het toch wel een duur geintje voor die paar weken..
Mijn meisje ligt in zo'n soort bakerzak en slaapt er super goed in (de eerste 2 maanden bakerde ik haar in met een doek)...ik zie er tegenop om het haar af te leren.. Voor de zomer lijkt het me ook lekkerder als ze niet meer in zo'n zak ligt maar gewoon dr armpjes vrij heeft...
idd!!! hier ook een woombie ideaal!! die kun je op zich ook nog proberen zitten ook ritjes bij sommigen aan de zijkant en dan 1 voor 1 armpje eruit.. idd pacco is verschrikkelijk duur!!!! lastig he ze slapen nou zo mooi en straks word het helemaal anders. speen heeft ze hier niet wil ze ook niet waar ik eigenlijk wel blij mee ben