Tijdens m'n eerste zwschap daalde de baby een paar weken voor de bevalling in. Ik geloof met zo'n 37 weken. Gaat een tweede eerder indalen of juist later? Ben benieuwd hoe dit bij jullie zit.
Ik las er toevallig laatst nog over, dat een tweede meestal later indaalt, soms zelfs pas een paar dagen voor de bevalling. Ik ben nog met mijn eerste bezig, dus kan niet uit ervaring spreken.
Mijn tweede daalde pas tijdens de bevalling in, wat volgens mij vrij normaal is bij een volgende zwangerschap.
M'n eerste was met 32w ingedaald en deze met 33w. In mijn geval maakt t dus niet veel uit, maar heb idd gelezen dat een 2e kindje vaak veel later indaald
mijn eerste daalde niet in. tijdens bevalling pas. tweede is nu een beetje ingedaald (33 weken) maar mn eerste daalde ook soms in en schoot er dan weer eruit.. dus ben benieuwd
Ik geloof dat je gemiddeld genomen kunt zeggen dat een 2e kindje een paar weken later indaalt. Kan er niet over meepraten want mijn beide kinderen zijn pas tijdens bevalling ingedaald .
De mijne was op vrijdag 24 augustus nog niet ingedaald bij de controle met 39+6. De volgende dag op 25 augustus weeen gehad. toen was hij ineens ingedaald... paar uur later ben ik na het strippen op 26 augustus bevallen.
ik ben nu zwanger van de derde en mdie van mij is nog niet ingedaald.dit gebeurt pas bij de geboorte zegt de vk en dat is niet erg.alleen als de vliezen breken moet ik gelijk gaan liggen. mijn 1 e was ook niet ingedaald en mijn 2 de wel. dus het zegt helemaal niks
Het indalen is per zwangerschap verschillend. Bij mij is de eerste rond de 34 weken ingedaald de 2de juist eerder en had ik ook veel meer voorweeen. De 3de was heel klein en daalde in rond week 36. Mijn 4de kindje is pas nadat de vliezen gebroken waren bij de bevalling ingedaald. Dit beebje wat nu gaat komen is nu al bezig met indalen.
k weet wel nog bij de 1ste dat het behoorlijk pijnlijk was. alsof ze er niet in paste maar toch probeerde. zij was 2 weken te laat geboren dmv inleiding. k ben benieuwd of deze dan wel netjes gaat indalen en of hij dan ook eerder komt en of dat dus samen hangt, niet indalen, word latertje
Mijn eerste kindje was ingedaald en is 1 dag voor de uitgerekende datum geboren. Bij mijn 2de en 3de kindje die allebei volledig waren ingedaald heb ik moeten wachten tot ze me gingen inleiden met 42weken. Bij mijn 4de kindje braken mijn vliezen 2 dagen voor de uitgerekende datum toen is hij ingedaald en een dag later werd ik ingeleid en is hij geboren. Dus ook het wel of niet indalen hoeft niets te zeggen wanneer het geboren word.
Eerste was ingedaald en vast met 38wk. De tweede was bij de laatste controle (35wk) ingedaald en vast. Maar de vk zei dat een tweede kindje nog vaak terug kan ploppen, omdat er al plek is gemaakt door het eerste kindje. Dus ik ben benieuwd of ze dinsdag nog ingedaald is of niet
hoeft niet pas bij de geboorte te gebeuren hoor. hier is nmr 3 al ingedaald nmr 1 was met 35 week, bevallen op 36+6 nmr 2 met 34 week, bevallen op 39 nmr 3 met 31 week dus al ingedaald, gelukkig nog niet bevallen
1e daalde met 33w en bevallen 39.6w 2e daalde met 29w en bevallen 39.5w 3e nog steeds niet gedaald naar mijn weten. Morgen naar verlos en dan weet ik meer.