Ik ben nog maar 1 kilo bijgekomen en iedereen is verbaasd dat ik al 5 maanden zwanger ben. Mijn buik word wel groter maar op de weegschaal veranderd er niet veel Ik eet gewoon normaal,ik snoep wel veel minder dan vroeger maar eet gewoon 3 keer per dag en dan soms een mandarijntje of een koekje. Sommige mensen maken mij bang dat ik meer moet bijkomen voor ons kindje Ik weet dat de kilo's er op het einde nog kunnen bijvliegen Is er een minimum van gewicht dat je moet bijkomen?
Nee hoor meid, maak je geen zorgen. De kleine pakt toch wel wat ie pakken moet. Ik kwam in het begin ook maar heel weinig aan, sinds week 28 gaat het sneller. Sommigen komen 30 kilo aan tijdens de zwangerschap en sommigen zitten onder het gewicht als voor de zwangerschap. Lekker genieten van je zwangerschap!
Hoi Meis, Ik val alleen maar af! Als je maar gezond eet zegt mijn vk. Maar ik ben van nature ook we 20 kilo te zwaar! De baby kan dus 20 kilo eten en dan moet ik op gaan passen! Dus maak je maar geen zorgen en geniet er maar lekker van! Wat er niet aankomt.....
met 20 weken ben ik ook ruim 1 kg aangekomen. maar ben daarvoor ook weer 2 kg afgevallen door gezond eten.
ik ben eerst ook alleen nog maar afgevallen. ik ben nu over alles 3 kilo aangekomen tot nu toe.. maar dat zal nog wel meer worden.. want nu gaat de kleine echt groeie he
Ik ben nu met 35 weken nog maar 8 kilo aangekomen, terwijl ik erg veel vocht vasthoudt. Kan nog komen in de laatste weekjes natuurlijk, gewoon normaal blijven eten en niet te veel snoepen... en blijven bewegen! Ik fiets nog dagelijks een half uur naar mijn werk en een half uur terug.
Ik ben ook nog maar 8 kg aangekomen, maar volgens de vk is het geen probleem. Mijn kindje is gewoon goed gegroeid, en pakt gewoon wat nodig is. Met 5 maanden was ik ook nog maar 1,5 kg aangekomen, dus ik zou me geen zorgen maken. Heb ik trouwens ook gedaan, ik maakte me zorgen of het wel goed groeide enzo, maar blijkbaar was dat niet nodig.
IK BEN 34 WEKEN ZWANGER EN KOM PAS DE LAATSTE WEEKJES AAN. BEN NU IN TOTAAL 8 KG AANGEKOMEN. HEB EEN HEEL KLEIN BESCHEIDEN BUIKJE. WEES BLIJ DAT JE NIET TE VEEL AAN KOMT, ALLES WAT ER AAN KOMT MOET ER OOK WEER AF..... ZOLANG DE KLEINE GOED GROEID IS ER NIETS AAN DE HAND. GROETJES DANIELLA
Ik ben bij mijn vorige 2 zwangerschappen echt te veel aangekomen dus ik probeer er deze keer wel wat meer op te letten.Ik ben nog niks aangekomen maar dat komt ook doordat ik misselijk ben en dus minder eet.
bij mijn 2 dochters was ik precies 10kg aangekomen en nu was ik eerst 2kg aangekomen en vandaag bij de VK was ik alweer 1kg afgevallen. sta nu dus ook op totaal 1kg mijn vk zegt ook jou kleintje pakt gewoon al jou reserves af dat is alleen maar gunstig voor mijzelf hihihihi alles gaad goed dus maak me daar ook niet druk over
Jeetje zeg, ik ben nu bijna op de helft, en ik ben al 8 kilo aangekomen En dat terwijl ik normaal eet wat ik altijd al deed, ik ben niet meer of minder gaan eten.
Ik ben eerst flink afgevallen, door 3 weten nauwelijks gegeten te hebben door wagenziekte (rondreis Italie) en daarna 2 weken flinke keelontsteking. Ben van die kilo's iets bijgekomen, maar kom eigenlijk niet verder aan (zit nog steeds 7 kg onder m'n oude gewicht). Woog gisteren hetzelfde als 4 weken geleden bij de VK.
Ik ben eigenlijk ook nog maar 7 kilo aangekomen, in het begin ging het wat langzamer maar sinds twee weken gaat het een stuk sneller. Ik weeg me iedere zondagochtend, zo houd ik een beetje bij hoe snel het is gegaan. Ben wel heel erg benieuwd hoeveel er uit eindelijk nog bij komt....
Ik ben 24 weken en ben al 14 kilo aangekomen, terwijl ik normaal een slank postuur hebt, maar dis best veel dus begrijp ik.
ik ben ook al 12 kilo aangekomen hoor, maar ben nog steeds niet dik hahaha zit zo goed als allemaal in buik en boobs Maar maak je geen zorgen hoor meid! de kleine pakt inderdaad gewoon wat het nodig heeft. En als je gezond en voldoende eet zit het wel goed.
jemig zeg, ik was met 5maanden al 10kilo aangekomen , geen idee hoe dat kan at normaal ,tis niet erg te zien ben van mezelf erg licht. we zullen zien waar t eindigt