Wanneer ingedaald en wat zegt het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs2, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs2

Babs2 Actief lid

6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Vandaag bij vk geweest en die vertelde me dat mijn kindje is ingedaald maar dat het evt. nog wel zou kunnen draaien. Met hoeveel weken was jullie kindje ingedaald? En wat zegt het?

Groetjes Babs.

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ewout was ook tegen die tijd ingedaalt. Maar het zeg idd niets, want de week er op moest ik weer naar de VK en toen was hij weer naar boven.... En dat is zo een paar weken doorgegaan. Totdat mijn vliezen braken toen ik 40+6 wkn was, en Ewout dus mooi niet was ingedaalt...

Succes!

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Bij mij is de beeb pas met 39 weken ingedaald! En tja, wanneer ie geboren wordt dat is nog de vraag!

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Die van mij was bij de controle vandaag ook nog niet ingedaald. De VK zei dat het dan volgende week wel zou/moest gebeuren.
    Tja.. sommige kindjes dalen toch ook pas bij de geboorte in?

5. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Mijn beeb was ook al ingedaald bij 35 weken.
    Nu heb ik een dwarsligger!
    Net geen stuit, maar ik kan zo niet bevallen.
    Het kan alle kanten op, en idd zelfs tijdens de bevalling kan de beeb nog indalen.

Groetjes, Mirelle.

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Merijn was met 38 weken pas in gedaald. Ik beviel precies op de uitgerekende datum
    Nu weet ik het nog niet. Moet morgen weer naar VK. laatste keer lag hij wel al met zijn koppie naar beneden, maar nog niet vast in bekken.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn eerste lag met 31 weken ingedaald en "vast" en is uiteindelijk 10 dagen na de uitgerekende datum geboren.

Mijn tweede is met 39+5 dagen geboren en wilde zelfs tijdens de bevalling nog niet lekker indalen...

Dus vroeg indalen zegt echt helemaal niets over het tijdstip van bevallen..

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Mijn baby was ook al met 34 weken ingedaald en dat is altijd zo gebleven tot nu toe. Loop nu al "overtijd" :(

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey was met 30 weken al ingedaald, niet veel later al helemaal 'vast' zoals de VK dat noemde. Hij is ze blijven hangen tot hij ter wereld kwam zeg maar :)

Deel Deze Pagina